Sommige programas werken niet op tablet wel op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden.
Ik heb een vraagje over mijn tablet / laptop kan iemand mij uitleggen waarom bv een bezoek aan" waardeloket " wel werkt op mijn laptop maar niet op mijn tablet en mijn telefoon ? Ligt dat aan de instellingen van mijn tablet of is dit iets normaals ? Ik heb geen idee hoe dat werkt.
e de waele

Misschien moet je even wat meer duidelijkheid scheppen, of geef ons anders een glazen bol.

Goede morgen Aar
Ik bedoel daar mee het volgende Als ik wil kijken op de website van" waardeloket "en ik wil daar gegevens op vragen dan werkt dit op de laptop goed. Als ik het zelfde doe op mijn tablet dan werkt het niet Ik kom wel een heel eind maar ik kan niets opvragen . Ook werkt het niet op mijn telefoon Misschien dat je dat zelf eens kan proberen Of kan het aan mijn instellingen liggen ??
e de waele

Goede morgen Aar
Ik bedoel daar mee het volgende Als ik wil kijken op de website van" waardeloket "en ik wil daar gegevens op vragen dan werkt dit op de laptop goed. Als ik het zelfde doe op mijn tablet dan werkt het niet Ik kom wel een heel eind maar ik kan niets opvragen . Ook werkt het niet op mijn telefoon Misschien dat je dat zelf eens kan proberen Of kan het aan mijn instellingen liggen ??
e de waele
Zoals ik al zei: je moet toch wat duidelijker zijn. Ik weet niet wat er bij jouw gebeurt, en weet ook niet wat je ziet.

Iets als "werkt niet" is totaal niet duidelijk. Je belt toch ook niet de wegenwacht als je auto stuk is, met de summiere uitleg van "hij werkt niet"?
Vertel dan WAT er niet werkt, en WAT er gebeurt.

Hallo Aar
Ik ga met mijn laptop naar de website van het WOZ waardeloket / daar kies ik voor verder/ dan ga ik naar links boven LOCATIE en geef een woonplaats in.
Dan klik ik opzoeken / Dan zie ik alle straten van deze plaats/ dan kies ik een straat die ik wil zien/ Als het goed is zie je nu de gekozen straat op het scherm .
(Van af nu gaat het met mijn tablet mis ) Als ik nu op mijn laptop op een woonhuis klik zie ik de gegevens in het linker deel venster staan bij resutaat
En zie ik de WOZ waarde ( Nu bij mijn tablet werkt het niet als ik op het woonhuis klik gebeurd er niets )dat is alles mischien is het wel goed
Maar kan mischien ook aan mijn instellingen op mijn tablet zijn. Probeer dit uit met uw eigen adres en weet hoe het werkt
e de waele

Waarom plaats je in het eerste bericht niet gelijk de link naar de site!
Probeer dit uit met uw eigen adres en weet hoe het werkt
Ja, dat kun je wel uitproberen maar ik heb geen laptop en ook geen tablet. Op de desktop pc werkt het prima. Instellingen op jouw tablet kun je toch nakijken? Probeer een andere browser.

Heb je dit al gemeld bij de sitebeheerder?

Geprobeerd op een vrije nieuwe iPad met Safari en het werkt inderdaad niet. Het klikken wordt niet opgepakt, bij desktop browser wordt pand dan geel en worden de adressen opgehaald, met WOZ-waarde. Het werkt met Edge overigens ook niet.
Site is van Ministerie van financiën, maar via de site is geen terugkoppeling te geven.

Laatst bewerkt:
Werkt hier gewoon op mijn Android tablet en rechts staan de waardes in de afgelopen jaren.
Werkt met Chrome en FF.

@e de waale ook een Ipad?

Ik heb hier een Samsung A6 maar deze werkt er niet op Galaxy Tab A (2016) model SM-T580.
zal wel te oud zijn mischien in de kliko ?? maar dit is niet zo belangrijk ik ga de vraag op opgelost zetten .
Op mijn telefoon werkt het ook niet hoor Maar in ieder geval iedereen heel veel dank voor jullie inzet
e de waele

ik heb dezelfde Samsung A6 en ik gebruik daar Opera op.
Kan probleemloos via invullen
plaats straat
een lijst tevoorschijn zien komen waar ik dan mijn huisnummer nog uit kan kiezen.
In het midden de plattegrond en rechts het resultaat overzicht t/m 2021.
Met Opera heb eigenlijk nooit een probleem op die tablet.
Met mijn vrijwilligerswerk merk ik dan zelfs Samsung tablets uit 2013 het dan nog bijna altijd goed doen (met Lineage).
Zelf heb ik nog een standaard Android (9 meen ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan