Sommige spellen gaan snel of versnellen zomaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exterminator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
1
hallo leden van HELPMIJ.NL,

ik heb echt een heel vaag prbleem.
ik heb ook dagenlang gezocht in google voor een oplossing maar kon niets vinden.

hier ga ik dan ...

als ik GTA SA speel dan krijg ik een supervaag probleem, als ik in een safehouse zit gaat die spel enorm snel als ik weer buiten loop/rij/zwem/vlieg gatie weer normaal :confused:. als ik daarna weer een safahouse binnen ga gaat het weer te snel ...

als ik NFS MW speel kan ik het ongestoort spelen tot het spel na een tijdje beslist om er nitro in te blazen hij gaat ineens supersnel draaien het lijkt wel alsof ik met 600km/u ga met een wagen die maar 250 kan ... (hij rijdt natuurlijk geen 600 km/u het lijkt zo ;) )

alle drivers van me vid kaart zijn up-to-date

ow ja nog even dit

ik heb deze spellen ook gespeelt toen ik nog mijnn oude computer hardware heb ik het deze nieuw erin gezet:

Nvidia 7900 GTX Video kaart
AMD 4200+ X2 Processor
ASUS A8N-premium Moederbord

bij voorbaat dank jonges,

Exterminator
 
hoi

ik weet het niet zeker,
maar draai jij op twee procesoren?
probeer is op één kern te draaien?
 
Mensen let even op de datum van het eerste bericht. Deze is van augustus 2006, denk niet dat de vraagsteller nog zal reageren.;)
 
o ja lol hij stond bovenaan ik dacht ok ff reageren XD
 
je ziet t laatste tijd met enige regelmaat, dat mensen op een jaar of zelf jaren oude thread antwoorden. snap dat echt niet, enkel al t feit hoe ze daar terecht komen. kan alleen als je alles gaat doorlezen, tot een jaar/jaren terug. dus, Megablaster moet geweten hebben dat dit een jaar oude thread is, waarom dan toch nog antwoorden?
snap dat echt niet...

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan