sommige tekstdelen zijn wazig!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ebel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebel

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
ik heb een vraagje,

ik heb gisteren een nieuwe videokaart geinstalleerd ( EAH 4670 ), i.p.v. mijn onboard videokaart;) alles verliep volgens plan, schermresolutie op 1280x1024, maar als je goed kijkt zie ik dat sommige tekstdelen wazig zijn (minder zwart), en dat verspreid over mijn scherm:confused: verder is het beeld wel scherp, En bij het spelen van een game (MOHPA) is het beeld veel helderder dan met de oude videokaart!
Mijn vraag is dus, moet ik iets in de instellingen veranderen om die wazige deeltjes te laten verdwijnen? ( videokaart instellingen?):rolleyes:
bvd:thumb:

Heb je de nieuwste videokaart-driver geinstalleerd?

Is dat de optimale resolutie van je scherm of kan je scherm een hogere resolutie aangeven?

Wazige tekstdeeltjes gewoon als ik op internet bezig ben, zoals op deze site:confused:
En ik heb inmiddels mijn resolutie veranderd naar 1600x1200, ik heb namelijk een 21`` beeldscherm, en de drivers geinstalleerd vanaf de meegeleverde cd-rom:rolleyes:
Na mijn resolutie verandering is het probleem nagenoeg opgelost:D
Thx voor de hulp:thumb:

Gelukkig maar.

Ik had al zo'n vermoeden dat het aan de resolutie lag. Daarom kent elke monitor ook een optimale resolutie. Zet je deze toch lager, dan resulteert dat meestal in een slechtere weergave.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan