sommige toetsen komen niet over1

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggi_mij

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
na 1e vraag : met spellen heb ik daar last van als ik in een game zit zo als americas army is f6 f4 f4 is n van dat soort dingen

vraag 2 : als ik americas army speel en ik loop dan stopt ie automatich na 4 stappen soms 1 soms 8 maar is gewoon iritant

alvast bedankt :D

1. Wat bedoel je? Wat is er met je F-toetsen?

2. Hoe bedoel je dat?

Je stelt je vraag heel onduidelijk. Wat voor toetsenbord (//drivers) heb je en wat is het directe probleem?

somige toetsen kloppen niet

na somiige toetsen kloppen niet want in games is f4 f5 f6 f4 zo iets en gewoon op internet als ik iets wil afsluiten alt f4 dan word het verdubelt maar heb gewoon een microsoft wirelessmultimedia keyboard en aan de talen die ingesteld is gewoon goed kan iemand mij helpen ????????

Doe eens rustig, je typt alsof je pepers hebt gegeten :confused:.

Hoe bedoel je in games? In America's Army wat gebeurt er dan als je de F-toetsen gebruikt?

Zo'n Microsoft keyboard heeft vaak iets van functietoetsen. Dit zorgt ervoor dat één toets twee of soms drie functies heeft.
Meestal kun je dit uitzetten (hardwarematig, knopje op je toetsenbord) of softwarematig (optie in je configuratie).

:S

sorry maar heb geen pepers gegeten hoor :p
maar als ik de f toetsen gebruik in americas army normaal krijg je dan van die snel teksten zoals wait.
maar de normale toets is dan f2 maar nu bij f2 zegt ie een ander woord. maar bij de toetsinstellingen van het spel staat alles gewoon goed ingestelt . :eek:
snap er niets meer van :confused:

??

weet je toevalig ook waar ik die toetsen kan vinden ik kan het niet vinden :(

Re: :S

Geplaatst door maggi_mij
sorry maar heb geen pepers gegeten hoor :p
maar als ik de f toetsen gebruik in americas army normaal krijg je dan van die snel teksten zoals wait.
maar de normale toets is dan f2 maar nu bij f2 zegt ie een ander woord. maar bij de toetsinstellingen van het spel staat alles gewoon goed ingestelt . :eek:
snap er niets meer van :confused:

Nou.. F2 stelt je in staat om een wapen te selecteren (default keybindings). Dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

Ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen.

ow maar het komt er op neer dat somige toetsen van taak hebben verandert :confused:
maar alsnog bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan