Sommige verbindingen werken, andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dhondtie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
9
Hallo

Ik heb een probleem met mijn internet-verbinding in IE 7 en OE 6
Via Mozilla Firefox is het wel degelijk mogelijk om verbinding met het internet te maken, maar niet bij IE. Dus zelfs als Firefox geopend is en er is verbinding (zoals nu) dan nog is er bij IE en OE (zogezegd) geen verbinding. Deze programmas willen mij steeds verbinding laten maken omdat er volgens hen nog geen is.

Dit probleem stelt zich nog maar kort voor en ik heb geen idee hoe het ineens is gekomen. Ik vind het niet zo erg dat ik IE niet meer kan gebruiken (ik doe het dan wel met Firefox). Maar ik zou graag een oplossing vinden om Outlook Express 6 weer te kunnen gebruiken.

PS: Als ik Windows live messenger opstart en ik klik op "aanmelden" vraagt hij mij ook om verbinding te maken. Maar als ik dit negeer en even wacht, ben ik toch aangemeld hoewel het verbinding maken scherm nog openstaat en er volgens hem dus geen vebinding is!

Dank bij voorbaat

Maarten
 
Heb je systeemherstel al geprobeerd?

Of de internetopties al eens grondig overlopen?
Probeer desnoods eens om IE opnieuw te installeren.
 
ik heb de opties al meerdere malen grondig doorlopen, maar vind niets relevants.
Ook heb ik al geprobeerd om IE te herinstaleren, maar ook dit gaf geen verbetering
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan