Soms een page niet bereikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul-RT

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
6 dec 2003
Op mijn pc (XP prof, SP2) heb ik 2 browsers: Mozilla (meest gebruikte) en I.E. 6 (zelden)
Eens in de zoveel tijd, als ik met mozilla een tab heb openstaan op HelpMij forum, en een 2e tab op de HelpMij chat. dan krijg ik dat de verbinding met de chat wordt verbroken, en daarna is ie onbereikbaar.
Probeer ik dan op de homepage van het forum te komen, dan krijg ik vanzelf dat de page niet reageert. Onbereikbaar.
Ook op I.E. lukt het dan niet. Mij reactie: Forum ligt er uit......
Als ik dan een andere willekeurige page open, gaat alles goed.
Op een andere pc kan ik wel op het forum.

Mijn netwerk bestaat uit een kabelmodem van chello, daarachter een 4 poorts router.
Beiden liggen beneden.
Dan een kabeltje naar de 1e verdieping, waar een 8 poorts hub ligt.
Daar zitten beide pc's op.

1,5 maand geleden, voordat ik was verhuisd had ik dit probleem ook al.
Toen zat mijn pc direct op de router, en die 2e pc op de hub.
Ik heb tijdens het probleem prima internet verbinding, en prima router contact. (inloggen in de edimax)
Gekke is, dat als ik een paar min. later (soms wel 15) weer kan inloggen, dat iedereen nog steeds in de chat is, en niemand heeft ergens last van gehad.

Why me! :confused:

Iemand een idee?

Ter info: SpySweeper en McAfee zijn updated, en kort geleden nog een 100% schone scan.

Laatst bewerkt:
Paul,
Waarom een HUB, dat is vragen om moeilijkheden.
Koop een switch en je bent voor een heel groot gedeelte van de problemen af.
Als er informatie naar een hub wordt gezonden dan gaat het alle computers langs....
informatie naar een switch gaat rechtstreeks naar de betreffende computer.

en haal de cookies van helpmij en helpmij chat eens uit FF wil ook wel eens helpen.

Laatst bewerkt:
Ok, de hub zal nog wel een tijdje blijven: geld is op.
Het is iets van de laatste 5 maanden, en de hub heb ik al een jaar of 6. Vreemd.

Cookies zal ik verwijderen.
Ik kan altijd nog Held of AJT de schuld geven :p

Paul,
Zoiets
even een zaterdagmorgen beunen en je hebt er 1 kost rond de 38 euro.
ene maestro12 kun je ook nog de schuld geven....is ook een adminprutser.:p

Zaterdagen moet ik al werken voor de baas, en daar heb ik nog een duizendje of wat open staan (elektra) :(
Gek eigenlijk: op de hub maar 2 pc's.....
Ik zal die 2 pc's eens zonder hub, direct op de router aansluiten, en dan zien of het probleem over is. En anders is het de schuld van de prutsers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan