The Mighty Atom
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2008
Ik heb een dll project waar ik veel van mijn meest gebruikte functies in heb geprogrammeerd. Één daarvan is een Bug Report class dat gebruik maakt van een form (dialog).
De bug report wordt via email naar mijn speciale bug report email adres gestuurd.
Ik heb een test form gemaakt met daarop een knop dat de functie aanroept.
Deze heb ik op een ander form geplaatst zodat anderen het kunnen testen want ik wil er zeker van zijn dat het werkt. Wat heb je anders aan een Bug Reporter als de Bug Reporter zelf niet of half werkt?
Het rare is dat sommige van mijn testers een error krijgen en anderen niet. Bij hun wordt gewoon netjes het report verstuurd. Wat ik mij dus afvraag, waarom krijgen sommige een error, en sommige niet? Heeft dat soms te maken met een delay (respondse time)?
Hier is het forum waar ik het test form heb gepost. Eventueel kan je het zelf ook downloaden en proberen: http://twhl.co.za/journals.php?id=6976
Hoe meer testers, hoe beter.
Edit:
Nep bug report ontvangen van ene pim@...........:
"Geen Error"
Inderdaad, geen error. Das is dus vreemd. :S
De bug report wordt via email naar mijn speciale bug report email adres gestuurd.
Ik heb een test form gemaakt met daarop een knop dat de functie aanroept.
Deze heb ik op een ander form geplaatst zodat anderen het kunnen testen want ik wil er zeker van zijn dat het werkt. Wat heb je anders aan een Bug Reporter als de Bug Reporter zelf niet of half werkt?
Het rare is dat sommige van mijn testers een error krijgen en anderen niet. Bij hun wordt gewoon netjes het report verstuurd. Wat ik mij dus afvraag, waarom krijgen sommige een error, en sommige niet? Heeft dat soms te maken met een delay (respondse time)?
Hier is het forum waar ik het test form heb gepost. Eventueel kan je het zelf ook downloaden en proberen: http://twhl.co.za/journals.php?id=6976
Hoe meer testers, hoe beter.
Edit:
Nep bug report ontvangen van ene pim@...........:
"Geen Error"
Inderdaad, geen error. Das is dus vreemd. :S
Laatst bewerkt: