Soms geen inkomende mails bij outlook expres6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winger

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo, ik heb bij mijn vriend outlook expres 6 geinstalleerd maar er zijn nu problemen met inkomende mails.
Soms komt er eentje binnen maar meestal worden ze niet ontvangen.
Versturen gaat wel.
Ik heb alle acounts al verwijdert en opnieuw aangemeld maar geen resultaat.
Ook de win, firewall en avg anti virus heb ik uitgeschakeld maar het mag niet baten.
Er komen ook geen foutmeldingen op.
Hij werkt met xp en ieplorer6.

Graag uw mening

Toch geen "Wachtwoord verificatie" aangezet? Moet bij meeste providers uit.

Als er een wachtwoord is vraagt hij daar dan niet naar bij het opstarten van oExpres of kan dat ook onzichtbaar werken. (stomme vraag zeker?).
Toen ik daar kwam en oe opstarten vroeg hij altijd naar een paswoord, en als mijn vriend dat dan ingaf werd het geweigerd.
Later als ik alle acounts verwijderd had en terug geinstalleerd was dat weg, maar kon ik alleen maar versturen en kreeg ik 2 mails binnen.
We hebben dan een paar vrienden mails laten sturen maar er kwamen er geen meer aan.
Kan het paswoord achterin nog aanstaan en zo ja hoe kan ik dat verwijderen ?

Als je het password in je account hebt ingesteld, wordt dat onthouden, en hoef je dat niet meer in te geven.
Als er geen mail wordt ontvangen heb je een instelling verkeerd Maar daar zou je dan een foutmelding van moeten krijgen.
Of je vrienden sturen naar het verkeerde adres.

Als je een melding krijgt, post die dan hier eens.

Er worden geen foutmeldingen opgegeven.
Ik heb alle acounts verwijderd en er een terug aangemeld, het is wel een ander adres als dat hij aangemeld staat als hoofdacount bij telenet, maar dat kan het niet zijn, ik heb alle instellingen gedaan met mijn laptop ernaast en dan alles ingegeven zoals op de site van telenet staat aangegeven.
Wel heeft mijn vriend vorige week een ander wachtwoord ingegeven als dat van telenet en van toen is het begonnen, hij dacht als ik dit ingeef bij outlook is alles ok, maar hij had het niet aangemeld bij telenet.
Kan je me uitleggen hoe ik alle wachtwoorden kan verwijderen want daar kan ik niets van terugvinden op deze site, en mischien staan er toch ergens nog op.
Kan het ook iets te maken hebben met het overschakelen van outlook naar outlook expres6 ?
Sorry voor de last :confused:

Sorry voor de last :confused:
:shocked: :eek: Haha, lol.....:p

Als je alle accounts van o.e. verwijderd, en je herstart je pc, dan blijven er geen wachtwoorden opgeslagen.
Als je daarna je accounts weer aanmaakt zoals in de papieren van je provider staat aangegeven, zou alles normaal moeten werken.
Let ook op hoofdletter gebruik bij je passwords.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan