soms wel en soms niet kruisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinky

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
114
Hallo:)

De laatste tijd is het zo vreemd, maar op sommige sites krijg ik rode kruisjes, daar waar plaatjes horen te staan. Ook op deze site. En als ik dan op ctrl N druk dan komen SOMS de platjes wel tevoorschijn, maar ook niet altijd.

Ik snap er echt niets van.
Het lijkt wel of explorer niet goed is ingesteld.
Omdat het niet altijd mis gaat kan ik niet vinden wat er aan de hand is.

Ik heb al in andere topics gekeken naar oplossingen, maar heb er niet gevonden wat nodig is om dit op te lossen.

wat kan er aan de hand zijn?

Alvast bedankt
Groetjes
 
Geef eens een link naar zo'n site en vertel welke afbeelding(en) je niet ziet.

Guus.
 
nu bijvoorbeeld.
Ik had me geabonneerd op dit onderwerp. Ik krijg van help mij van jou guus een email binnen dat er een reactie is.
Normaal gesproken kon ik vanuit Outlook express gewoon de link gebruiken en op de site komen.

Dat lukt me nu niet. Ik kreeg de pagina wel, maar met allemaal kruisjes, daar waar normaal gesproken plaatjes staan.

Dus via explorer de pagina geopend en dan ging het ineens wel. (maar ook niet altijd- en het duurde wel heel lang voordat ie openging)

Het is echt vreemd en erg willekeurig lijkt het wel.
 
Ruim eens wat oude bestanden op: ga naar Start > Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Schijfopruiming. Vink alles aan en klik op OK.
Ga dan in Internet Explorer naar Extra > Internet-opties en verwijder Cookies en Bestanden (Ook alle offline items).
Kijk dan eens of alles weer werkt.

Guus.
 
Ik ben bezig mijn email in outlook op te ruimen. Zat een beetje vol. Maar ik weet niet zeker of dat de oorzaak van deze rare verschijning kan zijn.:D
Ik heb pas nog schijfopruiming gedaan, maar ik zal het nog eens doen.

Als ik mijn email niet weg wil gooien, wat is dan de beste manier om het te bewaren?

Ik heb een tijdje geleden een spyware programma gehad, maar er ook weer afgegooid en nu heb ik in mijn email met plaatjes altijd een balkje bovenin waarin staat dat ik dat balkje aan moet klikken als ik de plaatjes wil zien.

Zou dat er wat mee te maken kunen hebben?:rolleyes:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit weer ongedaan moet maken.
 
Geplaatst door Tinky
Ik heb een tijdje geleden een spyware programma gehad, maar er ook weer afgegooid en nu heb ik in mijn email met plaatjes altijd een balkje bovenin waarin staat dat ik dat balkje aan moet klikken als ik de plaatjes wil zien.

Zou dat er wat mee te maken kunen hebben?:rolleyes:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dit weer ongedaan moet maken.
Dat zou er zeker mee te maken kunnen hebben; die rommel zorgt voor de meest uiteenlopende ellende.
Plaats dus eerst maar eens een HijackThis-log.
Hier lees je hoe je zo'n log maakt en hoe je het kunt laten beoordelen.

Guus.
 
lukt niet. Moet ik een neiuwe gebruikersnaam en ww aanmaken?
want met de gegevens die ik nu gebruik om op de site komen kom ik niet door het eerste scherm heen
:confused:
 
Geplaatst door Tinky
lukt niet. Moet ik een neiuwe gebruikersnaam en ww aanmaken?
Ja, het is een aparte site en geen onderdeel van Helpmij.
Je kunt daar wel dezelfde gebruikersnaam aanmaken als die je op Helpmij gebruikt; dat is handig als ik bijvoorbeeld even wil kijken hoe het met het probleem staat.

Guus.
 
Ik had het te laat in de gaten, maar heb perongeluk op deze site onder spyware :confused: een logje geplaatst.
Kom er nog steeds niet doorheer onder hier
Ga het nog eens proberen:eek:
 
Geplaatst door Tinky
Ik had het te laat in de gaten, maar heb perongeluk op deze site onder spyware :confused: een logje geplaatst.
Ik heb het gezien en ook dat Raymond Bos je al naar de juiste plek verwezen heeft.:)
Heb je log even bekeken. Ik ben geen expert, maar er zitten wel een paar (niet veel) dingetjes in die verwijderd moeten worden.

Guus.
 
Ik ben nu aan de slag bij die andere site. Mijn naam veranderd in Thinky (nou ja ?:p moest toch wat verzinnen):D
Ben benieuwd:)
Groetjes en bedankt voor zover:thumb:
 
Heb inmiddels ook gedefragmenteerd, maar ziet er goed uit.

en nogmaals met ad aware gedraaid. ook niets bijzonders.

Wel bijzonder is dat ik steeds van die hijack site af gedonderd wordt. Kan niet ingelogd blijven. En dus ook geen topic plaatsten

Nu hebben ze al gevraagd of mijn cookie beveiliging niet te hoog staat, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan zien?:eek:
 
Geplaatst door Tinky
Nu hebben ze al gevraagd of mijn cookie beveiliging niet te hoog staat, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan zien?:eek:
Ga in Internet Explorer naar Extra > Internet-opties > Privacy.
Zet daar de schuifregelaar op Normaal. Klik ook even op de knop Geavanceerd. De optie Automatische cookie-verwerking opheffen moet NIET aangevinkt zijn.
Als je dan toch nog problemen houdt, ligt het in niet aan je cookie-instellingen.:)

Guus.
 
Staat precies zo ingesteld:)
Maar helaas iingelogd blijven is er nog niet bij:(

Het is serieus frustrerend:confused: Ben al de hele dag op zoek naar het mogelijke probleem. Het zal wel iets heel kleins zijn. Maar ondertussen zorgt het voor grote ergernis. phoeij:rolleyes:
 
Kan ik me voorstellen. Ik weet ook niet waar het aan kan liggen.
Overigens lijkt het me het handigst als je in het andere topic op Helpmij - waar je log staat - verder gaat.
Ik heb me daar ook bij aangemeld.
(Anders moet ik je straks in drie threads proberen te volgen en dat wordt wat onoverzichtelijk.:D)

Guus.
 
Wat nu precies de aanleiding is geweest dat ik kruisjes had ipv de plaatjes weet ik niet, maar de problemen begonnen toen pas.

Er is van alles gebeurd in die tussentijd.

Heb ZA eraf gegooid (lukte deels) en er na 2 weken weer opgezet.
Op een ander forum (NCF) een hijack log geplaatst.

Er zat een svhost.exe via msn binnengekomen?

Dat was iig een deel van de boosdoener.
En er zat nog wat spyware.

Nu doet de pc het weer wat internet verbinding betreft.

Heb net ZA nagekeken en in de programma's bij programmcontrol zag ik net toch weer svhost.exe staan.

het zit in c:\recycler\msn\svhost.exe
created 6-4-2004 17:23:00
File size 112KB

Ik heb net geprobeerd of ik het kon vinden, maar heb geen recycler onder c staan.

Voorlopig werkt de internet verbinding, maar die svhost zit me toch niet lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan