soms wel foutmelding, dan weer niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik krijg regelmatig de volgende foutmelding:
Ndetect..Dit progr. heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten..Ndetect heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module KERNEL32.DLL op 017f:bffddfff..

Als ik dan heropstart: Scandisk doe, krijg ik de melding: De grootte van het bestand C:\WINDOWS\INTERN\I\TVDEBUG.LOG wordt verkeerd weergegeven. Sommige programma's kunnen mogelijk niet het gehele bestand vinden, of het einde van het bestand kan ongeldige gegevens bevatten. Kies repareren.. enz.

Ik kies dan: niet repareren.., dan start de pc gewoon verder op..

Soms krijg ik bij het uitzetten van de pc het volgende bericht: Netdetect: dit progr. reageert niet. Het wacht mogelijk op een reactie, is bezig, of is gestopt..

Soms is de pc zeer traag.. en soms krijg ik de melding: geen voldoende geheugen, sluit de programma's.. etc.
De pc is soms heel traag..

Maar andere keren dat ik de pc opstart, is er niets aan de hand en gaat alles prima..

Ik het spybot, ad-aware, NAV 2003.. geen spyware, geen virussen!!

rara, hoe kan dit?? en hoe los ik dit op????
 
Tvdebug.log is van ZoneAlarm. Volg stappen op die hier genoemd worden.

Ndetect is van Norton. Kijk hier.

Groetjes,
Bennie
 
Download ook een programma als jv16 of regcleaner om je register op te schonen. Er zullen waarschijnlijk veel loze verwijzingen instaan.
 
Ik heb regcleaner al op de pc, maar wist niet hoe het te gebruiken. Ik heb nu het register geanaliseerd, en heb nu de melding gekregen: deze vermeldingen blijken nutteloos te zijn en kunnen zonder risico verwijderd worden. Ik ben altijd bang iets te veel te verwijderen. Kan ik deze vermeldingen nu echt verwijderen zonder in de problemen te komen???
 
Er wordt een reserve kopie aangemaakt. Je kan dus altijd nog terugzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan