Songtekst op ipod ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daiisyx

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Ik had een vraagje.
Ik heb laatst een ipod gekocht, het is geen ipod Nano.
Er stonden 2 standaard liedjes op, met songtekst.
Die heb ik nu verwijderd omdat het domme liedjes waren.
Ik wou graag willen weten hoe ik een songtekst tijdens het liedje kan laten afspelen op mijn ipod. :confused:
Alvast bedankt! :thumb:

?

Het kan wel maar dan moet je de muziek in een film bewerker zetten en dan de songtext er bij schrijven. Hoop werk denk ik wel als er een optie in zit dat je het anders kan doen dan weet ik het niet

Ik werk zelf met Macintosh, maar ik vermoed dat iTunes voor Windows nagenoeg op dezelfde manier werkt.
Je moet de songtekst, die je ofwel zelf hebt ingetikt, ofwel ergens van het web gekopieerd hebt, in iTunes toevoegen aan je song, en pas daarna de song naar je iPod transfereren. In iTunes zul je bij de info over de song een tabblad "songtekst" (of hoe heet dat ding ook weer?) vinden, en het is daar dat je je tekst moet plakken.

Ik heb zelf nogal wat songteksten in iTunes steken... Alleen is mijn iPod (4Gen - "foto") nog niet in staat die songteksten weer te geven. Als ik me niet vergis kon dat pas vanaf de vijfde generatie iPods ("video").

als je itunes hebt weet ik dat je daar ook songteksten bij de liedjes kunt zetten. Je klikt dan met je rechter muis knop op een liedje en je klikt op info tonen. Dan staat er meestal een lang rijtje met dingen die je er mee kunt doen. Er staat ook songtekst. daar kun je een liedje in zetten, je kunt het zelf typen maar ook van sites afhalen. Ik weet alleen dan niet hoe je de songteksten kunt zien op je ipod.. ik ben 't al aan het proberen uit te zoeken maar dat lukt niet echt.. misschien weet iemand anders het??

ik heb ook nog een vraag over de nieuwste ipod! daarin zit een camera en je kunt als je wilt terwijl je filmt effecten toe passen. Ik weet alleen niet hoe je dat moet doen? iemand anders??

hey,
je oplossing staat op de apple site!
http://support.apple.com/kb/HT1456
+++++++++++
(extra alternatief)
ik gebruik songbird als muziek speler en deze is via addons compatibel met IPOD/iphone.
wat is er zo speciaal aan die songbird?? wel dat eer een addonbijzit waardoor automatisch van al je liedjes de songtext, artiezst informatie, remixen, reviews, fotos, filmpjes..... kan gedownload worden..

wat weet ik nog niet? of je automatisch je songtext, en al die extra zooi op je ipod erbij kan krijgen, zoek dat uit en je heb een mooie opensource oplossing!

groet elias!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan