Sonic myDVD installeert steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrStone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Hey,

Als ik een map open komt er altijd een venster van Sonic MyDVD

16liq1d.png

hij probeert dat te installeren en dat lukt nooit.

Ik heb deze pc al 2 jaar en ik gebruikte Sonic MyDVD nooit, ik heb het ook nooit gestart dus ik weet niet hoe het komt dat dit nu opeens altijd opspringt.

Het is wel enorm ambetant, ik heb het programma al proberen te verwijderen maar dat gaat nergens, ik heb de map bij program files verwijderd maar er is niets veranderd, nog steeds die ambetante installatie die nooit lukt.

Kan iemand me helpen ?

Alvast bedankt
Mvg Stijn

3 mogelijkheden:
1. Zoek naar het MSI bestand waarover gesproken wordt. Als ik ervan uit mag gaan dat je Windows op de C: schijf staat:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k dir /s /a C:\MYDVDNLD.MSI
Kun je het bestand inderdaad ergens op de harde schijf vinden, gebruik knopje Bladeren... als het venster van Sonic MyDVD weer verschijnt.
2. Is het MSI bestand niet op je computer te vinden, kijk dan of het bestand terug te vinden is op de CD die bij je pc is geleverd waar dat Sonic MyDVD op staat. Je kunt weer dezelfde instructie gebruiken als bij 1., alleen nu de schijfletter van de CD-rom speler gebruiken zodra de Sonic installatieschijf erin zit.
3. Kijk of in Programma's toevoegen en verwijderen (Start -> Uitvoeren -> appwiz.cpl) geen optie te vinden is om het te deïnstalleren. Ook kan het zijn dat deïnstallatie genoemd wordt in de programmagroep van Sonic MyDVD.

EDIT: Als echt niets help kun je ook kijken naar deze instructie

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan