Sony Bravia KDL-52W5500 HDMI werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

zaiin

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2012
Hallo,

Ik heb al bijna 2,5 jaar een Sony bravia tv. Sinds Vrijdag wilt geen een HDMI poort te willen werken.
Hij geeft wel aan dat er een HDMI kabel is aangesloten maar krijg geen beeld/geluid. Er wordt alleen "HDMI 1" aangegeven links boven and that's it. Dit doet hij met alle HDMI poorten 1 tot 4.
Aan de kabels ligt het niet. Op een andere TV werken ze wel gewoon.
Ook heb ik factory reset al geprobeerd maar dit wilde ook niet werken. Kan iemand mij A.U.B helpen.

:confused::confused::confused:

Laatst bewerkt:
Zou voor de zekerheid toch eens een andere kabel proberen.
Kan zijn dat die op de ene toevallig wel werkt en op de andere tv die gevoeliger niet.

Ik heb het al met meerdere kabels geprobeerd. Werken prima op een andere tv maar niet op de sony

Tv al geheel spanningsloos gemaakt ongeveer 15 min en dan de stekker er weer in.

Wat heb je aangesloten op je hdmi poort?

Ik heb de TV nu geheel spanningloos gemaakt, stekker eruit voor 15min. Kijken of dit helpt

Ik heb niet de laaste firmware gedownload, ga ik even proberen.

Heb een KPN kastje aangesloten met een scart kabel hierbij krijg ik wel gewoon beeld en geluid

Hdmi controle staat aan ja. En heb het doorgelezen maar niets wat ik heb kunnen vinden.. zou het ook kunnen zijn dat de hdmi poort stuk is op de tv?

zou kunnen maar heb je nog geprobeerd om ieder apparaat eens apart aan te sluiten.
En hdmi controle eens een keer aan en uit zetten zou je nog eens kunnen proberen.

Zo dat zijn een boel oplossingen, als ik thuis ben ga ik het proberen. Stel het zeer op prijs dat je me helpt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan