Sony camera driver wilt niet op vista werken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent niet helemaal duidelijk voor mij...

In je titel zeg je dat de driver niet wilt werken op vista maar in de uitleg schrijf je dan dat je camera niet werkt op xp???

Op de support site die je hebt gelinkt staan drivers voor vista EN xp dus ik begrijp het niet wat het probleem dan juist mag zijn :confused:
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet helemaal duidelijk voor mij...

In je titel zeg je dat de driver niet wilt werken op vista maar in de uitleg schrijf je dan dat je camera niet werkt op xp???

Op de support site die je hebt gelinkt staan drivers voor vista EN xp dus ik begrijp het niet wat het probleem dan juist mag zijn :confused:

je hebt gelijk het zit zo:

de driver heb ik gedownload toen geopend en toen wilde hij niet installeren er stond verkeerde versie van windows terwijl het de goede driver is voor vista.Toen probeerde ik het onder met compabiliteit onder xp te installeren.Toen lukte het:D.Maar het is valse hoop met de capture mode in movie maker wilt hij de camera niet pakken.Adobe premiere pro ook niet.:(


Zijn er gelijksoortige drivers toevallig voor deze cam die wel onder vista werkt?
 
Word er niet duidelijker op.

Wat heb je nu waar geprobeerd? Draai je nu een vista driver onder xp? Heb je een dualboot?

En wat ging er nu mis onder Vista? Had je daar de xp driver?

Al met al, probeer het nog eens dudielijk te omschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Word er niet duidelijker op.

Wat heb je nu waar geprobeerd? Draai je nu een vista driver onder xp? Heb je een dualboot?

En wat ging er nu mis onder Vista? Had je daar de xp driver?

Al met al, probeer het nog eens dudielijk te omschrijven.

Het is moeilijk uittlegen vind ik.


De vista driver werkte niet op vista.Dus heb ik hem laten denken dat het voor xp is(rechter muisknop eigenschappen compabiliteit onder windows xp sp2).Dat werkte wel maar de als ik mijn camera aansluit en bij movie maker op capture mode wilt zetten kan hij de camera niet vinden.precies zo bij adobe premiere pro.
 
oh, nu heb ik het begrepen maar zoals jij nu bezig bent denk ik niet dat je er zal gaan komen.

Verwijder de drivers(deinstalleer) eens met revo uninstaller & alle bijbehorende software & start opnieuw op

Kijk eerst eens of je alle vista updates wel al hebt geinstalleerd.

Nadat je eventueel die updates hebt geinstalleerd en dan opnieuw opgestart hebt ga je nogmaals die vista driver installeren :thumb:
 
oh, nu heb ik het begrepen maar zoals jij nu bezig bent denk ik niet dat je er zal gaan komen.

Verwijder de drivers(deinstalleer) eens met revo uninstaller & alle bijbehorende software & start opnieuw op

Kijk eerst eens of je alle vista updates wel al hebt geinstalleerd.

Nadat je eventueel die updates hebt geinstalleerd en dan opnieuw opgestart hebt ga je nogmaals die vista driver installeren :thumb:
Nee lukt niet hetzelfde verhaaltje.Sony wilt ook niet helpen ze sturen een mail met die support pagina met de drivers.:evil::shocked::eek::mad::(
 
Nee lukt niet hetzelfde verhaaltje.Sony wilt ook niet helpen ze sturen een mail met die support pagina met de drivers.:evil::shocked::eek::mad::(

Heb jij zo snel alles uitgevoerd wat ik je had aangeraden? :shocked:
 
ja sorry maar ik denk dat ik men troeven dan momenteel ook uitgespeeld heb :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan