Sony DCR-TRV140E of Sony DCR-TRV14E

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevichill

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
237
Hallo allemaal ik heb sinds kort weer geprobeert een software drivert te zoeken voor een video camera en die heb ik nu model : Sony DCR-TRV140E ( of :S Sony DCR-TRV14E)
op het stickertje staat Sony DCR-TRV140E maar op de site van sony staat alleen 14e ipv
140e maar ik heb nu de driver gevonden en hij doet het :D maaaar hij neemt flimpjes op op een bandje :p ouderwets :p maarja nou is de vraag Hoe kan ik die filmpjes inporteren of exporteren tneminste op de pc zette want ik heb er geen software cd bij :S hijs ook niet van mij maar we hebben geen contact meer met die persoon van wie die eigelijk Was:confused: dus nu is de vraag aan jullie hoe kan ik de filmpjes/foto's uit de camera hallen ??

Model : Sony DCR-TRV140E
OF
Model :Sony DCR-TRV14E

Gr kevichill
 
wat dacht je van windows movie maker.
zit in xp
camera via kabeltje aan de computer aansluiten en via windows movie maker op pc zetten en bewerken.
 
wat dacht je van windows movie maker.
zit in xp
camera via kabeltje aan de computer aansluiten en via windows movie maker op pc zetten en bewerken.

ik heb al wat met windows movie maker geprobeert maar kan het niet echt vinden
zou je aub een beetje meer uitleg kunnen geven met die windows movie maker hoe dat eventueel kan ... maar ik heb het een en ander al geprobeert met movie maker maar ... komen geen resultaten van :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan