Sony DSC-P52

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Ik heb laatste de Sony DSC P52 aangeschaft .. nou kan deze als webcam fungeren en ik las op een Duitse site dat ik daar een adapter voor moet aanschaffen. :)

Ik weet niet hoe die adapter heet (of waar ik 'm vandaan moet halen) :( dus ik hoop dat íemand van jullie het weet ?

BvD :thumb: :D

Hoi aaajeetee.

Die netspanningsadaptor die kan je gebruiken om je camera op spanning te houden. Is vooral nuttig als je b.v aan het kopiëren bent naar de pc toe. Anders loop je kans dat de camera zich uitschakeld (webcam) door te weinig power en je gegevens mogelijk beschadigd worden of zelfs het kopiëren mislukt. Dus wel handig!

Heb zelf thuis ook de handleiding doorgenomen en kan daar het woord "webcam" niet in vinden. Wist ook niet dat dit mogelijk was met deze camera. Wij hebben wel de mogelijkheid om via een meegeleverde A/V OUT kabel de camera aan te sluiten op tv en dus toch te laten fungeren als "webcam" Werkt goed. Maar op de pc lukt het nog niet.................:confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door l.slaats.
Hoi aaajeetee.

Die netspanningsadaptor die kan je gebruiken om je camera op spanning te houden. Is vooral nuttig als je b.v aan het kopiëren bent naar de pc toe. Anders loop je kans dat de camera zich uitschakeld (webcam) door te weinig power en je gegevens mogelijk beschadigd worden of zelfs het kopiëren mislukt. Dus wel handig!

Heb zelf thuis ook de handleiding doorgenomen en kan daar het woord "webcam" niet in vinden. Wist ook niet dat dit mogelijk was met deze camera. Wij hebben wel de mogelijkheid om via een meegeleverde A/V OUT kabel de camera aan te sluiten op tv en dus toch te laten fungeren als "webcam" Werkt goed. Maar op de pc lukt het nog niet.................:confused:
Nee dat wist ik ook .. maar toch heb ik ergens gelezen dat ie wél als webcam kon .. :confused:

Wat je wel kan doen .. is camera aansluiten op tv, en dan mbv tv-kaart het beeld van je tv weer ophalen? :D

Heb je het alleen nog niet als webcam .. :o

is camera aansluiten op tv, en dan mbv tv-kaart het beeld van je tv weer ophalen?

Juist. In de laatste Computer Idee staat het er ook vermeld. Fijne camera trouwens, heb dacht ik dezelfde !

Geplaatst door fyrox

Juist. In de laatste Computer Idee staat het er ook vermeld. Fijne camera trouwens, heb dacht ik dezelfde !
Heb je ook een kopietje van dat artikel? :o :thumb:

Heb het blad zelf nog wel. Maar ik ben nu op werk, als ik thuis ben zal ik het inscannen voor je...

Groet !

Hm, als ik de cam op de TV aansluit zie je ook gewoon bewegend beeld dus het moet in principe kunnen.

Misschien dat er programma's zijn om de Sony als webcam te laten functioneren.. maar aan de andere kant.. ik heb ook al een webcam en die is ook goed genoeg om te cammen :p

. 

Geplaatst door aaajeetee

Heb je ook een kopietje van dat artikel? :o :thumb:

Hier !! :8-0:

Maar het ging toch over iets anders. Van je digitale beelden een VHS-je maken...

Sorry... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan