sony ericsson c902 belt niet meer met oordopjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
hallo lezers,
ik heb een sony ericsson c902.
sinds vandaag kwam ik er achter dat ik niet meet met oordopjes kan bellen.
ik wil iemand bellen en heb de oordopjes en dan tik ik de in mijn contacten da klik ik de persoon aan met bellen en dan zie ik even heel snel dat hij wil bellen en dat gaat hij weer terug.
hij gaat niet 1X over. als ik de oordopjes eruit doe dan kan ik gewoon bellen. het zijn originele oordopjes. ik doe een 3,5 female plug er in en dan de oordopjes. als ik word gebeld dan neemt hij meteen op. het ligt niet aan het knopje. ik heb hem al open gemaakt daar. ik heb de aansluitingen ook al schoon gemaakt met alcohol.
wat is het dan??

alvast bedankt

rino26

In de handleiding wordt alleen het beantwoorden van een gesprek genoemd met de handsfree set erin (pagina 40 op deze handleiding), maar nergens wordt genoemd dat je kunt opbellen met de handsfree set er in.
Wel lijkt het me mogelijk om met de handsfree set uit het toestel op te bellen en dan tijdens het gesprek de handset in te steken voor een handsfree vervolg van het gesprek.

Anders wellicht beter om de helpdesk te raadplegen: link

Tijs.

je heb het verkeer begrepen.
als ik gewoon op de telefoon op bellen klik dan hoor ik normaal het geluid van de persoon in de oordopjes. maar bij mij als ik op bellen klik hangt hij gelijk weer op. en als ik gebeld word neemt hij ook meteen op zonder dat ik een knop in druk. en zonder oordopjes kan ik gewoon bellen en dan moet ik eerst op de groene knop drukken om op te nemen. zonder oordopjes doe hij dus gewoon. muziek kan ik er wel mee luisteren.
snap je nu wat ik bedoel??

en als ik aan het bellen ben en dan de oordopjes er in doe hangt hij ook op. maar als iemand mij belt neemt hij meteen op maar hij gaat niet automatische uit.

Dan weet ik het niet. Misschien het beste contact zoeken met de helpdesk (zie mijn vorige posting).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan