sony ericsson xperia x10 mini pro reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafje95

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Hallo,

Ik wil mijn SE verkopen en ik zou hem graag willen resetten naar de fabrieksinstellingen, in het instellingen menu kan ik echter alleen de sd-kaart resetten en niet de telefoon zelf. Is er niet ergens zoon klein knopje wat ik in kan drukke met een naald ofzo :P of wat anders

Mvg Mike

Bij de instellingen staat onderaan dat je hem kan resetten naar fabrieksinstellingen. Dus nergens met een naald in steken!

ik weet niet waar je die info vanaf hebt gehaald maar dat staat er niet XD

Excuus:
Hard-reset doormiddel van het menu:

1. Sleep vanuit de Startpagina het menu omhoog en tik op Instellingen.
2. Schuif omlaag over het scherm en tik op SD kaart- en telefoongeheugen > Terugzetten op fabrieksinstellingen.
3. Tik in het scherm Standaardgegevens herstellen op Telefoon opnieuw instellen en tik op Alles wissen.

Bron: http://www.androidworld.nl/44586/avbtoestel-resetten-hoe-en-wat-hard-resetsoft-reset/

hopelijk heb je hier wat aan?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dan een andere versie van firmware erop heb staan want als ik naar sd kaart en telefoongeheugen ga staat er alleen sd kaart formatteren, k zie nergens terugzetten op fabrieksinstellingen staan :(

k heb volgens mij al een oplossing, als je een firmware update installeerd via de pc compagnon is de telefoon weer helemaal leeg, voordat je dat doet moet je altijd een backup maken op je sd kaartje, en dan die erna weer terughalen via een app, maar dan doe ik dat laatste nu dus niet :P

Fijn dat je het er uitgebreid inzet ;) Hebben andere mensen er ook iets aan.
Werkt het?
Vrg.

nee, jammer genoeg volgens mij niet, sony heeft hun software geupdate zodat gegevens automatisch worden bewaard :(

moet ik weer iets anders gaan zoeke :confused:

Ik had eens per ongeluk al mijn gegevens verwijdert toen ik een software update deed.
Helaas heb ik geen android dus weet ik niet of dat net jouw telefoon ook werkt. Ik googlede op software update sony ericsson.. Toen downloade ik een tool die me ook sterk aanpaadde om een back up te maken. Hopelijk wilt dit jouw telefoon resetten. Succes!

Hulp!!

Ik heb een probleem met de SE, namelijk dat ik hem niet meer kan opstarten.
Hij blijft gewoon heel de tijd op het startscherm sony ericson staan.
Ik kan er dus helemaal niets mee doen!
Is er een genie die me te hulp kan schieten!

Nina: start even een andere post, meeliften is niet toegestaan.
Ik weet niet wat voor SE je hebt, maar als er een C knop opzit kun je hem, ingedurkt houden en aan USB aansluiten. dan doet hij een system reset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan