Sony kdl 40-D3500

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Ben sinds kort in het bezit van een Sony lcd kdl 40 D3500 tv.
Sinds kort heb ik een probleem dat ik bovenin het scherm een aantal puntjes heb, ongeveer 1,5 tot 2 cm breed. Ik heb al een aantal keer een setup gedaan via mijn digitale box van Ziggo, en dan ben ik de puntjes kwijt. Echter na verloop van tijd staan deze puntjes erweer, en dan op een andere plaats boven in het scherm?
Heeft iemand ook deze ervaring bij deze lcd tv, en kan iemand mij ook uitleggen of dit te verhelpen is?

Heb je dit ook als je gewoon banaal, ouderwets, analoog, dus via de antennekabel kijkt? Zo niet dan zit het probleem in de doos die je van Ziggo kreeg.....

Sony lcd 40 D3500

Heb je dit ook als je gewoon banaal, ouderwets, analoog, dus via de antennekabel kijkt? Zo niet dan zit het probleem in de doos die je van Ziggo kreeg.....

Dank je voor je bericht, ik heb dit nog niet uit geprobeerd.
Op dit moment heb ik deze pixels niet in mijn scherm, dus ik kijk het nog
maar even aan. Als het zich weer voordoet zal ik jou optie eens uit proberen.

Sony lcd 40 D3500

Hallo, heb de zelfde tv twee maanden geleden gekocht en heb ook dat probleem witte met iets blauw erin en ongeveer 1 cm lang steeds op een andere plek.
heb digitenne van kpn.als ik de tv uit zet,en weer aan is het weg
het zelfde geld met de dvd speler.
ga morgen naar de winkel ( IT"S )om te informeren, en zal u op de hoogte houden.

kdl 40d3500

Hallo, heb de zelfde tv twee maanden geleden gekocht en heb ook dat probleem witte met iets blauw erin en ongeveer 1 cm lang steeds op een andere plek.
ga morgen naar de winkel ( IT"S )om te informeren, en zal u op de hoogte houden.[/QUOTE
Bedankt voor het berichtje, en als je mij op de hoogte wilt houden. Graag]

ga morgen naar de winkel ( IT"S )om te informeren, en zal u op de hoogte houden.[/QUOTE
Bedankt voor het berichtje, en als je mij op de hoogte wilt houden. Graag]

winkel zegt maak meer een afspraak want dit is niet goed! maar ik ben nog even aan het experimenteren,als ik alleen de DVD spelen aansluit komt er ook
weer zo'n pixel maar zet ik de DVD spelen uit en dan weer aan dan is die weg. (vreemd.)

Ben sinds kort in het bezit van een Sony lcd kdl 40 D3500 tv.
Sinds kort heb ik een probleem dat ik bovenin het scherm een aantal puntjes heb, ongeveer 1,5 tot 2 cm breed. Ik heb al een aantal keer een setup gedaan via mijn digitale box van Ziggo, en dan ben ik de puntjes kwijt. Echter na verloop van tijd staan deze puntjes erweer, en dan op een andere plaats boven in het scherm?
Heeft iemand ook deze ervaring bij deze lcd tv, en kan iemand mij ook uitleggen of dit te verhelpen is?

Ik heb dezelfde televisie en exact hetzelfde probleem.

Ben je al iets wijzer geworden omtrent dit euvel?

sony tv

ben er nog niet uit als ik een streepje hen en ik haal mijn scart van de kpn digitenne
eruit en er weer in is het streepje weg,ik ga andere scart kabels kopen van die dure.
als dat niet lukt dan maar een monteur erbij.

heeft iemand al wat meer info over dit probleem of eventuele oplossingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan