sony kv-28fx66b

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
ik heb een sony tv kv-28fx66b.

nu was er tijdens het tv kijken een pof geluid en gelijk geen beeld meer.
nu knippert de stand-by inicator steeds 3x en dan weer even pauze.

wie weet wat dat kan zijn??
ze zeggen dat ik naar de dichts bijzijnde sony service centrum.

nu maar weer even zoeken waar dat is.

als iemand een idee heefy hoor ik het graag

Waarschijnlijk de beeldbuis defect? Maar waarom moet je naar een service center? De winkel waar je hem hebt gekocht is verantwoordelijk voor het afhandelen van problemen met producten die hij verkoopt. Het komt heel vaak voor dat een winkelier in geval van problemen naar de fabrikant verwijst terwijl hijzelf verplicht is om het probleem op te lossen.

de tv is al 6 jaar oud.
ik heb het terug gevonden bij de gebruiksaanwijzing,daar stond het bij van de service center.

Hoi johan,

geloof het of niet, maar ik heb een half uur geleden exact het zelfde probleem gekregen. Heb sinds gisteren digitale tv en was bang dat het misschien daar van was. Ik hoop dat iemand meer licht in de duisternis kan geven, want heb geen zin om een gods vermogen uit te geven aan service van Sony en ben zelf toch wel redelijk handig.

Mvg...Florenzo

das wel heel toevallig.

ik hoop ook dat iemand weet wat het kan zijn,op internet kan ik niet veel vinden,er zijn wel reparatieboekjes in omloop maar daar moet je dan weer voor betalen,en dat wil ik niet.

hoop dat iemand wat weet

Misschien een rare vraag, maar uit welke regio kom jij en van welke kabel maatschappij maak jij gebruik? Wil eigenlijk wel weten of dit nou toeval is of meer namelijk.

Mvg...Florenzo

Ik kom uit arnhem en heb ook upc.
Hopelijk kan iemand ons snel licht in de duisternis geven. :confused:

Mvg...florenzo

Wat dit nu met UPC te maken heeft is mij een raadsel.
Denk ook dat een digitale decoder er gewoon tussen uit gehaald kan worden om te kijken of het analoog wel werkt.

Maare, een plof klinkt niet best, maar om er nu van buitenaf naar te gissen?

Openmaken en kijken welk onderdeel er uit elkaar is geknalt b.v. kan meer licht in de zaak brengen.

Condensator, hoogfrequent travo en zo zijn er nog wel een paar onderdelen die het kunnen begeven.

He johan, heb met sony gebeld en die willen natuurlijk dat je tv opstuurd. Maar nou heb ik em net uit elkaar en schoongemaakt aan de binnenkant (want die was echt smerig) en het schoonmaken heeft een wonder verricht, want hij doet het weer.

Hopelijk kun je het op dezelfde manier oplossen.

Mvg...Florenzo

ow ok,dan ga ik dat ook zeker even proberen,jij hebt in ieder geval al geluk:thumb:

Meestal is de oorzaak een lijn of raster eindtrap die defect is, kosten om dit te verhelpen zullen zo rond de 100 a 120 euries zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan