Sony ms in interne kaartlezer

• Onderwerp starter Onderwerp starter ceeef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2008
Ik heb een hp notebook met interne kaartlezer.

Hoe krijg ik in vredesnaam een memory stick in dat ding???

Kan iemand mij vertellen wat de juiste manier is om een Memory Stick pro duo in de kaartlezer te steken?

Als ik hem erin steek, zit ie er los in, en moet ik hem er met een pincet weer uit peuteren.

Er staat toch echt duidelijk op dat de kaartlezer ook voor ms pro duo geschikt is.

Alvast bedankt!
Ceeef

Hoi,

soms moet een kaartje omgekeerd worden, soms via een adaptor...

Grtz.

zo'n lange of een korte MS? Zeker zo'n korte er in geprutst. Of probeer je de PCExpress card slot te gebruiken..dan zit alles los.:)

In ieder geval stikkertje naar boven... Ik heb ook een HP. Alles past

Ehh, op zijn kop geprobeerd, en nu krijg ik hem er dus niet meer uit.
Op kantoor geen pincet, dus vanavond thuis maar proberen om hem eruit te peuteren.

Reactie op de tweede reactie;
Ik gebruik de interne reader aan de rechter zijkant van mijn laptop.
Idd, memory stick pro duo, dus niet zo'n lange.
Ik heb van alles geprobeerd (aan de rechterzijkant/linkerzijkant/etc.), maar kreeg geen reactie van mijn computer.

En trouwens, als ik weer een poging waag; hoe ver moet dat ding erin? Helemaal?
En krijg ik hem er dan gewoon uit? Lijkt me toch niet dat de ontwerpers bedoelt hebben dat dat met een pincet moet???

In ieder geval bedankt voor de hulp.

nou niet echt, maar de ontwerpers hebben de lange MS in gedachten gehad. Want als ik een lange in mijn HP (bij mij links) stop, dan houd ik slechts een ruime centimeter uitstekend over.

lees dit eens;

Memory stick duo heeft een omvang slechts een derde van een standaard memory stick geheugenkaart. Ondanks het compacte formaat van de geheugenkaart heeft de memory stick duo een opslagcapacteit van 128Mb. Dit type geheugenkaart wordt op dit moment voornamelijk toegepast in mobiele communicatie apparatuur en in de network walkman van Sony. Door gebruik te maken van een zogenaamde memory stick duo adapter kan de kleine geheugenkaart ook gebruikt worden in een digitale camera of in andere apparatuur. De memory stick duo heeft een gewicht van circa 2 gram (4 gram met adapter).

Heb ik van de site van c##lpoint. Geen reclame :D Kortom..je MS duo kaartje past niet...zonder adapter

Ik was er al een beetje bang voor.
Maar, dan heb ik nog een vraag; als we het hebben over "ms pro", dan hebben we het toch ook over zo'n kleine?
Of is zo'n kleine kaart altijd een "Ms Pro Duo"?

Kunnen ze bij Sony ooit is een keer iets simpel maken?????

Boven de kaartlezer, staan de passende kaartsoorten vermeld en daar staat;
MS/Pro
MMC.XD​

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan