sony of acer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2014
Hee allemaal,

Graag even jullie aandacht...
Ik heb een neiuwe laptop nodig, en wil het liefst niet boven de 500.-, nou heb ik nog al wat eissen, en via kieskuerig was de goedkoopste die aan mij eissen voldeed de Acer Aspire E1 572-54206G75Dnkk
Ook was er eentje die 650.- was namelijk de Sony VAIO SVF1521T1E
Mijn vraag is: Kan ik op beide dvd's/cd roms afspelen?
En vinden jullie die 100.- extra voor de sony waard? zoja waarom wel of niet?
Of hebben jullie een andere laptop die ook aan mijn eisen voldoet?
Graag een reactie

Stijn
ps: zie de link voor de laptops

http://www.kieskeurig.nl/laptop/product/1414690-sony-vaio-svf1521t1e/prijzen

http://www.kieskeurig.nl/laptop/product/1450442-acer-aspire-e1-572-54206g75dnkk/prijzen

Je enige eis is liever niet boven de 500,-en ik vermoed dat ze ook Dvd's en Cd's moeten kunnen afspelen?
Als je iets specifieker zou kunnen zijn; is het alleen voor thuis-, kantoor- of voor schoolwerkzaamheden? Moet de laptop programma's als Photoshop kunnen draaien? En wil je er ook nog mee kunnen Gamen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik gebruik mijn laptop voor alless.. mijn laptop is zowat mijn leven... photoshop, solicitatiebrieven, schoolwerkstukken, games als de sims die veel geheugen kosten, ik wil dat ie snel is en omdat ik er veel op bezig ben heb ik graag zeker i5 enzo

Bij zowel de Acer als de Sony zit een i5 processor in alleen bij de Sony is de kloksnelheid hoger. Beide beschikken over 6GB aan werkgeheugen alleen de Sony heeft een betere videokaart dan de Acer dus die kan zwaardere (grafische) programma's aan zoals Games. Hierdoor is de Sony krachtiger dan de Acer.

Ik heb even verder gekeken voor je en kwam dit tegen, best aardig Laptopje die nu in de aanbieding is voor 629,- dus hij zit tussen de Sony en Acer in qua prijs. http://www.laptopshop.nl/product/389911/category-190274-laptop-kopen/toshiba-satellite-c55-a-1n8.html

Om ff duidelijk te zijn, dit zijn in princiepe mijn eissen
Laptop met 15 inch scherm of groter
• Krachtige processor (Intel Core i5, Intel Core i7, AMD A8 of A10-serie)
• Veel intern geheugen (minimaal 6-8 GB)
• Veel harde schijf-opslagcapaciteit (minimaal 500 GB)
• windows 8
. Goed scherm (wil ook films er op kijken)

Thanks voor al je moeite! al hoewel sony in principe betere kwalitieit leverd dan een toshiba heb ik wel gehoord..... niet?

en wat is ht verschil met windows 8 en 8.1?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom stijn2000,

Ik heb de laatste 3 berichten van je samengevoegd aangezien er nog niemand gereageerd hebt, zo heb je alle informatie netjes bij elkaar. Je kan hiervoor de knop "bericht aanpassen" gebruiken om informatie toe te voegen indien er nog niemand gereageerd heeft.

Veel succes met je vraag.

Sony en Toshiba zijn beide prima merken op het laptop segment garantie's worden goed afgehandeld en de laptops gaan lang mee.
er is geen verschil tussen windows 8 en 8.1 Microsoft geeft voor alle Windows 8 producten GRATIS de Windows 8.1 update uit die je dus nog moet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan