sony trinitron kv-x2501d

• Onderwerp starter Onderwerp starter mackl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mackl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
wie kan me vertellen hoe ik de tv kanalen kan wijzingen/vinden van de sony trinitron kv-x2501d. ik heb afstandbediening maar geen gebruiksaanwijzing. menu vraagt om de kleur wit en die staat niet op de afstandbediening. weet iemand hoe die te vinden? gaat ook om het vinden van het videokanaal.

alvast bedankt:confused:

groeten mackl

Mocht je nu geen bevredigend antwoord krijgen, dan kun je altijd nog overwegen om dit te doen.

sonyvraag

Pasja, bedankt voor je hulp. en snelle reaktie :thumb: groetjes mackl

Graag gedaan, maar het bevreemdt mij dat er zo 1,2,3 geen gratis versie te vinden is, 't is toch notabene slechts een handleidinkje :mad:

Wat ik nog vergat: welkom bij de Helpmij !

Nog goedkoper en heel erg snel online de handleiding (in het Engels of Duits) : Klik

Zelfde probleem

Hallo,
Het is heel jammer: wij hebben hetzelfde probleem, maar zelfs MET de handleiding ernaast komen wij er niet uit :( Weet iemand hoe je bij het onderdeel "voorkeuze" kunt komen in het menu ? Handleiding zegt via blauw of groen echter dan kom je er niet ? Verder een prima tv, maar de zendervolgorde willen we toch echt handmatig kunnen instellen. Alvast bedankt !
Anne

Ik ook...

Ik heb ook een sony waarbij de tv een wit knopje vraagt om de voorkeuze te kunnen invoeren. Hoe los je dat op want ik vind geen wit knopje?
Alvast bedankt voor de hulp!!!

Sony trinitron kv-c2501d zelfde probleem, witte knop

Vandaag een Sony Trinitron KV-C2501D gekregen. Er was geen afstandsbediening bij, maar ik heb er nog een vam een andere Sony Trinitron. Via voorzijde van de TV kan ik de TV automatisch de zenders laten zoeken. Ik wil daarna via het menu de zenders op volgorde zetten. Via menu moet ik naar "Voorkeur", met de witte knop. Maar, ja geen witte knop op de afstandbediening. Heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt,

GVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan