Sony Vaio Laptop start niet meer op! Geen Recovery meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

GarGar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een Sony laptop (VPCEE41E1E) en al een paar maanden in bezit. Maar laatst kreeg ik de foutmelding Operation System was not Found. Ik had gelezen dat dit zowel aan de hardware als aan de software kon liggen. Dus ik heb Sony Vaio Recovery Center opgestart d.m.v de ''Assist'' knop op de laptop. Hier een hardware diagnostiek uitgevoerd en daar is die dus zonder problemen door gekomen. Ik Recovery Center kun je Windows opnieuw installeren zoals die uit de fabriek kwam , ik probeerde toch iets anders , namelijk met een Windows 7 Recovery Disk de problemen proberen op te lossen. Hier vervolgens probleemoplossing gedaan en vervolgens opnieuw opgestart. En helaas , hij wilde weer niet opstarten en nu komt die een soort van ''loop'' waarbij je heel kort het leuke blauwe schermpje ziet en weer opnieuw opstart , verder komt die dus ook niet. En tot mijn grote verbazing , ook de Sony Vaio Recovery werkt niet meer:confused:.

Dus tjaa , Ik zit nu met niks?

Bedankt,
 
paar maanden oud ,dus garantie
dus snel terug brengen
Ja , dat was is ook van plan als niemand een oplossing weet. Maar vallen dit soort zaken onder de garantie? Ik heb immers zelf op een of andere manier Recovery Center weggewerkt.

/2de , Als ik op f8 druk krijg ik meerdere opties. Zoals Veilige Modus wat niet werkt , en ook ""Laatste Goed werkende settings herstellen"" werkt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan