Sony vaio PCG GR314MP

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Wie heeft de recovery disks voor deze sony laptop.
Hele machine ligt op tilt en ben de CD's kwijt.
Wie kan mij helpen...............
Vast bedankt

Probleem niet opgelost, maar laptop weggedaan.

Laatst bewerkt:
Nee die heb ik niet.
Heb je nog garantie? Zo ja zou ik hem terug brengen en fftjes wachten.
Wat heb je met de laptop gedaan dn?

laptop

Nee die heb ik niet.
Heb je nog garantie? Zo ja zou ik hem terug brengen en fftjes wachten.
Wat heb je met de laptop gedaan dn?

De laptop is van mijn zoon en wilde een pagina wel uitlezen, maar duurde ca. 1 minuut. De rest was ook al niet veel beter. De laptop draaide met Linux en XP. Functietoetsen werkte voor een deel al niet meer. Met diverse reparatiesets nog e.e.a. geprobeerd zonder echt resultaat.
Oplossing, bij gebrek aan de originele 6 recovery CD's was dus een schone herinstallatie.
Doch bij het installeren moet je bijv F8 geven voor accoord en dat lukte al niet.
Hoe dan ook het is een oude machine met 256 Mb geheugen en was voor licht werk het proberen waard. Bedankt voor de reactie

Laatst bewerkt:
De laptop is van mijn zoon en wilde een pagina wel uitlezen, maar duurde ca. 1 minuut. De rest was ook al niet veel beter. De laptop draaide met Linux en XP. Functietoetsen werkte voor een deel al niet meer. Met diverse reparatiesets nog e.e.a. geprobeerd zonder echt resultaat.
Oplossing, bij gebrek aan de originele 6 recovery CD's was dus een schone herinstallatie.
Doch bij het installeren moet je bijv F8 geven voor accoord en dat lukte al niet.
Hoe dan ook het is een oude machine met 256 Mb geheugen en was voor licht werk het proberen waard. Bedankt voor de reactie

Maar....is er iemand die mij toch nog kan helpen, dan graag natuurlijk.

Je kan ook een oem cd van een ander pc/laptop gebruiken, zolang het maar van de zelfde Windows versie is, en dat je de product key gebruikt die op de laptop kleeft. Als je zelf geen cd hebt, vraag dan is rond bij vrienden/famile/kenissen,...

Je kan ook een oem cd van een ander pc/laptop gebruiken, zolang het maar van de zelfde Windows versie is, en dat je de product key gebruikt die op de laptop kleeft. Als je zelf geen cd hebt, vraag dan is rond bij vrienden/famile/kenissen,...

Goed idee, maar werkt niet omdat b ij het installeren al om F8 wordt gevraagd en die werkt niet. M.a.w. er schijnt op de originele CD's al een driver of hotkey te worden meegegeven om de F-toetsen te kunnen gebruiken. Het stagneerd al voordat de installatie kan beginnen.
Bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan