sony vaio scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmhorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
1
Miskoop? Twee maanden geleden, november 2008, kocht ik een notebook SONY VAIO VGN met een X-black-LCD scherm met 2 lampen ( speciale kwetsbare Sony HD techniek ) voor 1500 euro.
Er ontstond een barst (naar mijn idee spontaan) in het scherm, Volgens Sony is het fysieke schade en valt dit buiten de garantie ---reparatiekosten 875 euro.( excl BTW ?)
Voor minder dan dit reparatiebedrag koop ik een laptop met bijna dezelfde specificaties bijv een Toshiba, HP, ACER TravelMate of Aspire , ASUS of Dell maar dan met een minder kwetsbaar scherm.
Vraag: Is reparatie hier verantwoord ?
Wat is jullie ervaring met het Sony scherm? Wat zouden jullie doen?
Graag reactie naar: jmhorst@live.nl
 
Miskoop? Twee maanden geleden, november 2008, kocht ik een notebook SONY VAIO VGN met een X-black-LCD scherm met 2 lampen ( speciale kwetsbare Sony HD techniek ) voor 1500 euro.
Er ontstond een barst (naar mijn idee spontaan) in het scherm, Volgens Sony is het fysieke schade en valt dit buiten de garantie ---reparatiekosten 875 euro.( excl BTW ?)
Voor minder dan dit reparatiebedrag koop ik een laptop met bijna dezelfde specificaties bijv een Toshiba, HP, ACER TravelMate of Aspire , ASUS of Dell maar dan met een minder kwetsbaar scherm.
Vraag: Is reparatie hier verantwoord ?
Wat is jullie ervaring met het Sony scherm? Wat zouden jullie doen?
Graag reactie naar: jmhorst@live.nl

Zou het dan geen toeval zijn ? Ik heb vandaag mijn zoon van drie de schuld gegeven, hoewel ik niks heb gezien had ik het idee dat hij erop was gaan staan. reden : vaio vgn ar 51j heeft opeens een barst in het scherm: dus niet in de plaat ervoor maar erachter. Erg vreemd, dat jij dit ook hebt ? Nog meer mensen ? Ik ga echt geen 800 euro betalen Wordt vervolgd....
 
Haai,

Zelf heb ik ook een vaio waarvan het scherm kapot is,(lijkt net alsof hij in vele stukje in gebroken van binnen)hij gaat wel aan maar t is net een puzzelstukje.

Echter heb ik hem zelf laten vallen. Wil hem wel gaan repareren maar weet zelf niet waar.
Weet één van jullie een adres waar ik hem kan laten maken??

800 euros vind ik echter wel veels te duur. Zoals ik heb gelezen bij jullie , zou je net zo goed een nieuwe kunnen kopen.

groetjes..

Roy
 
Scherm van Sony

Hallo,

Ik heb ook een sony laptop met 2 tl buizen (10 maanden oud) deze was gevallen en het scherm was defect.

Na zoeken op internet het ik het bedrijf Notelogic in Sliedrecht gevonden, deze hadden de voor mijn sony liggen en kosten € 209,- :thumb: en voor € 49,- :D hebben ze het scherm er ingezet.

Het blijkt dat sony geen eigen schermen heeft, er zat bij mij gewoon een lg/philips scherm in.

Kijk eens op www.notelogic.nl deze kunnen je denk ik wel helpen.
 
Hallo,

Ik heb ook een sony laptop met 2 tl buizen (10 maanden oud) deze was gevallen en het scherm was defect.

Na zoeken op internet het ik het bedrijf Notelogic in Sliedrecht gevonden, deze hadden de voor mijn sony liggen en kosten € 209,- :thumb: en voor € 49,- :D hebben ze het scherm er ingezet.

Het blijkt dat sony geen eigen schermen heeft, er zat bij mij gewoon een lg/philips scherm in.

Kijk eens op www.notelogic.nl deze kunnen je denk ik wel helpen.

Hee Mariska, ik heb ook eens gekeken daar., Dank je wel. Ik laat gewoon eens een offerte maken. Kijken of ze mijn type ook hebben.
 
Ook bij mij verscheen er spontaan een barst in het scherm van mijn laptop Sony Vaio. Deze laptop is pas 6 maanden oud.:(

"Dit valt niet onder de fabrieksgarantie" zegt Sony. Het kan wel gerepareerd worden voor de prijs van ongeveer € 600,-. Ook zeggen zij dat de laptop waarschijnlijk gevallen is. Dit is echter niet gebeurd.

Zijn er meer mensen die dit zelfde probleem hebben en wie weet de oplossing?
Ik wil eigenlijk dat Sony mijn laptop repareert. Dit moet toch onder de garantie vallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan