Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en kom elke keer weer uit bij de Sony Vaio E-serie.
Naar mijn idee een goede & betaalbare laptop, met ook nog een mooi uiterlijk. En als
je besteld op de site van Sony zelf, kan je de laptop dus zelf samenstellen, ook érg
handig. En bij bestelling voor 11 April, een HDD upgrade van 320 > 500 GB.
Ik wil de laptop gaan gebruiken voor 'normaal' surfen op het web, downloaden [films e.d.],
tekstverwerking, fotobewerking, afentoe eens een spel [WOW, wel een redelijk zwaar spel dus,
al zal dit niet dagelijks zijn.] En het bekijken van series. Ik maak behoorlijk wat foto's,
dus een HD met groot geheugen is een must. Dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Waar ik precies op uit ben gekomen: Sony Vaio VPCEB4X5E
# Geconfigureerd
* Intel® Pentium® P6200, 2,13GHz
* Legitieme Windows® 7 Home Premium
* Nederlands (QWERTY)
* Wit
* 500 GB Serieel ATA (5400 rpm)
* 4 GB 1066MHz DDR3-SDRAM
* DVD-station
* 39,4 cm LCD, 1366x768 + camera
* Scheda Grafica Intel® HD
* Office 2010 Starter
* Geen bescherming
* Zonder Adobe® Creation
Nu is mijn vraag dus; Heb ik dan een goede keus gemaakt? En hoe zijn de ervaringen
met deze laptop over het algemeen? Ik heb op dit moment een Acer, maar daar begin
ik nóóit weer aan.
Ik zit zowieso nog te twijfelen of ik Office er bij moet nemen, er zit dus nu wel iets op, maar dit lijkt me niet het beste ['Eenvoudigere versie van Microsoft® Word en Excel + advertentie. Zonder PowerPoint en Outlook'].
Maar mét is weer 90 euro duurder. Iemand ervaring met de versie die er dus standaard bij wordt geleverd?
En is deze geheugenkaart goed, of kan ik beter een betere nemen? Ik kan nog kiezen tussen:
- ATI MobilityRadeonHD5470 512MB [ + 50.0 €] ATI Mobility Radeon(TM) HD 5470 met 512 MB exclusief toegewezen video RAM geheugen
- ATI MobilityRadeon HD5650 1GB [ + 100.0 €] ATI Mobility Radeon(TM) HD 5650 met 1 GB exclusief toegewezen video RAM geheugen
Graag jullie hulp hiermee. Alvast bedankt!
Naar mijn idee een goede & betaalbare laptop, met ook nog een mooi uiterlijk. En als
je besteld op de site van Sony zelf, kan je de laptop dus zelf samenstellen, ook érg
handig. En bij bestelling voor 11 April, een HDD upgrade van 320 > 500 GB.
Ik wil de laptop gaan gebruiken voor 'normaal' surfen op het web, downloaden [films e.d.],
tekstverwerking, fotobewerking, afentoe eens een spel [WOW, wel een redelijk zwaar spel dus,
al zal dit niet dagelijks zijn.] En het bekijken van series. Ik maak behoorlijk wat foto's,
dus een HD met groot geheugen is een must. Dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Waar ik precies op uit ben gekomen: Sony Vaio VPCEB4X5E
# Geconfigureerd
* Intel® Pentium® P6200, 2,13GHz
* Legitieme Windows® 7 Home Premium
* Nederlands (QWERTY)
* Wit
* 500 GB Serieel ATA (5400 rpm)
* 4 GB 1066MHz DDR3-SDRAM
* DVD-station
* 39,4 cm LCD, 1366x768 + camera
* Scheda Grafica Intel® HD
* Office 2010 Starter
* Geen bescherming
* Zonder Adobe® Creation
Nu is mijn vraag dus; Heb ik dan een goede keus gemaakt? En hoe zijn de ervaringen
met deze laptop over het algemeen? Ik heb op dit moment een Acer, maar daar begin
ik nóóit weer aan.
Ik zit zowieso nog te twijfelen of ik Office er bij moet nemen, er zit dus nu wel iets op, maar dit lijkt me niet het beste ['Eenvoudigere versie van Microsoft® Word en Excel + advertentie. Zonder PowerPoint en Outlook'].
Maar mét is weer 90 euro duurder. Iemand ervaring met de versie die er dus standaard bij wordt geleverd?
En is deze geheugenkaart goed, of kan ik beter een betere nemen? Ik kan nog kiezen tussen:
- ATI MobilityRadeonHD5470 512MB [ + 50.0 €] ATI Mobility Radeon(TM) HD 5470 met 512 MB exclusief toegewezen video RAM geheugen
- ATI MobilityRadeon HD5650 1GB [ + 100.0 €] ATI Mobility Radeon(TM) HD 5650 met 1 GB exclusief toegewezen video RAM geheugen
Graag jullie hulp hiermee. Alvast bedankt!