Sony Wi-Fi dongel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Beste Helpmij is er een goed koper alternatief voor een Sony Wi-Fi dongel?
Voor de Sony Blu –ray BDP S490 en voor de Sony Blu –ray BDP S4100 spelers.
Ik heb heel wat af googel maar niks gevonden zelfs een mail verstuurt
Naar Sony daar kreeg ik een link van terug over de goed koopster blu ray speler
Dus ook geen succes. graag verneem ik u reactie

Ik heb een ac ryan mediaplayer met een daarbij behorende wifi stick. De grap is echter dat die stick het ook in de laptop doet en de stick van de pc doet het ook in de mediaplayer.

Het kan dus geen kwaad om een tientje stuk te gooien aan een willekeurige goedkope wifi stick en te kijken of hij werkt...

Beste snijworst, Dat gaat jammer genoeg niet werken naar mijn weten
Bedank voor u reactie
M.v.g. Martin

Beste snijworst ,Inderdaad ik heb het geprobeerd en geen een werkte
M.v.g. Martin

Extra duiding van het probleem..:
http://www.cnet.com/news/why-you-should-avoid-proprietary-wi-fi-dongles/

Je hebt dus gelijk dat een andere niet werkt. In mijn optiek snijden de fabrikanten zichzelf hiermee in de vingers omdat de (prijs van) een dongel een argument kan zijn een bepaalde speler NIET te kopen.

Vreemd is wel dat (mijn) mediaplayer er geen last van heeft.

Talking of which, die heeft ook een bekabelde netwerkaansluiting. Een alternatief voor jouw probleem zou nu powerline kunnen zijn indien je daar al over beschikt. Een powerline adapter heb je (bijv bij Conrad) al voor de helft van de prijs van je Sony dongel. Maar dan praten we over een uitbreiding van je evt. bestaande powerline netwerk.
Heb je dat nog niet dan ga je ook richting de 80 / 90 euri voor een fatsoenlijke set, evt met wifi.
Wrang, niet...?

Laatst bewerkt:
Daar heeft u volkomen gelijk in snijworst nog bedank voor mee denken naar een oplossing
M.v.g. Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan