Sony Xperia P sinds nieuwe router wifi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Goedenavond,
Ik heb een nieuwe router geplaatst en nu heeft de Sony Xperia P wifi problemen. De oude wifi verbinding is eerst verwijderd ("vergeten") en toen de nieuwe verbinding aangesloten. Dit ging goed.
Maar... bij internet worden niet alle pagina's volledig geladen. Sommige apps werken niet, whatsapp bijvoorbeeld weer wel. Ik vind het een vreemd verhaal.
Herkenbaar? Tips wat te doen?

Super bedankt.

Probeer eerst eens alle cache uit je geheugen te verwijderen van je telefoon.

Probeer daarna je router op een ander kanaal wifi uit te laten zenden en zoek dan opnieuw naar het signaal met je telefoon. Als het meezit is het probleem hierna verholpen.

Kijk, daar was ik niet opgekomen. Dank je voor de tips. Ga ze uitproberen. Ik neem aan dat je niet alleen browser cache maar ook de applicatie cache bedoelt?

Ja, die bedoel ik ook. En mocht je meerdere internet applicaties hebben waar je de cache van kunt wissen. Doe dat dan ook.

Helder! Ik kan het maandag pas testen want de telefoon is niet van mij, het is een vriendendienst.

Chips @Hiddehoi, beide heeft niets geholpen. Ander wifi kanaal (en ook ander wifi netwerknaam), alle cache verwijderen, opnieuw contact met nieuwe wifi netwerk gemaakt. En als de smartphone op een ander wifi netwerk zit werkt het wel. :(

Uiteindelijk na lang op Google zoeken encryptie router lager gezet en dat hielp! Status zet ik op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan