sony xperia z

Status
Niet open voor verdere reacties.

jayson

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
beste helpmij'ers

Even in het kort een uitleg over hoe het probleem is ontstaan voordat er vragen komen of het geen gestolen wat is..
Heb van mijn (ex)vriendin een xperia z gekregen een tijd terug voor mijn verjaardag, we waren 2 jaar samenwonend naar begin deze week is hier een einde aan gekomen. niet echt een interessant verhaal maarr nu keek ik dinsdag op mijn telefoon en heeft ze voor vertrek een wachtwoord op mijn telefoon gezet en nu kom ik niet meer in mijn telefoon!

ik heb haar uiteraard gevraagd om me het wachtwoord te geven maar dit weigerde ze.
ik heb overal gezocht en gekeken wat ik hieraan kan doen maar het lijkt erop dat ik gewoon een onbruikbare telefoon heb die nu niet meer te gebruiken is zonder dat wachtwoord

heb ook al eens gekeken of de telefoon niet te resetten valt zoals mijn oude galaxy note wel kon via het recovery menu bij het opstarten maar ook dit blijkt bij deze telefoon niet mogelijk????? dit zou alleen via het menu zelf in de telefoon kunnen worden gedaan????? is dat zo?

weet iemand misschien wat ik nu kan doen? of hoe ik alsnog toegang kan krijgen tot de telefoon? of er andere software op kan zetten of resetten?

bvd

Wat je kunt doen is: Meerdere malen het wachtwoord verkeerd invullen en daarna kun je inloggen met het geregistreerde Google-account (Denk aan bijvoorbeeld Gmail) om dan je wachtwoord te veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan