sony xperia z3

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
hallo allemaal ik heb een sony xperia z3 smartphone,sinds kort heb ik een probleempje,als ik naar iemand bel of het nou via whattsapp is of gewoon bellen,wordt scherm zwart en blijft hangen en kan niks meer doen,ik hoor wel de persoon met wie ik bel.
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je meld even niet of hij geroot is anders zou je hem terug kunnnen zetten naar de fabrieks instellingen ,en anders misschien nog garantie?

hallo Modag,bedankt voor je reactie,hoe bedoel je met groot?ik heb inderdaad fabriekinstellingen gedaan via pc (xperia companion tool ).maar helaas probleme blijft zelfde.mijn vriendin had precies zelfde probleem,naar een X tijd ging het weer normaal werken

Goedemorgen,

Hopen dat x tijd snel voorbij is maar is wel vreemd. Ik bedoelde met geroot dat je ander besturings software erop hebt gezet maar zo te lezen niet het geval,ik zou toch eens contact opnemen met leverancier of misschien wel de klantenservice van sony misschien dat je daar nog wat wijzer kan worden.

hartelijk dank Modag,het idd vreemd.ik ga proberen sony te contacteren.

hallo,ik heb dus met sony gebeld ze hebben mij een mailtje gestuurd met wat ik allemaal kan proberen te doen ,anders kan ik mijn smartphone opsturen voor een herstel.Ik heb het probleem zelf gefixt.Boven kant van scherm was open waar door de sensor niet meer werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan