Soort live score en tweet programma maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjaschij

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Hallo,

Ik heb het hele internet (iig heel veel) afgezocht om hier antwoord op te krijgen en krijg het niet goed gevonden.

Wat is mijn vraag:

Over ong. een half jaar organiseer ik een groot voetbal toernooi. Dit toernooi is verdeeld over 3 velden waar ieder een tent op staat. Ik zou graag die dag in elke tent een tv willen hangen waar: de volgende wedstrijden, uitslagen van vorige wedstrijden, standen en sponsors op komen te staan. Daarnaast zou ik het ook vet vinden dat er onder in het beeld een twitter balk staat waar tweets komen te staan over het toernooi (vergelijkbaar wat je soms op bijv. TMF zag). Mijn vraag is hoe en met wat programma zou je dit kunnen maken?

De afstanden van de tv's zijn niet zo groot. (het liefst zou ik dit draadloos willen doen, weet niet of dit belangrijk is maar zeg het er ff bij.)

Verder is het misschien handig om erbij te zeggen, ik ben een leek in programmeren (ja sorry misschien denk je, wat doe je hier dan. Maar kan altijd iets leren toch. Wat kan ik wel, adobe photoshop, dreamweaver, premiere pro maar of het hier mee kan???)

Nou ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, zou echt vet zijn als dit lukt.

alvast bedankt
Mvg, John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan