soort pop-up bij eerste bezoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar k

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
60
Hoi,
Ik heb een vraag.

Ik wil graag, een soort systeem als mensen de eerste keer mijn site bezoeken, dat ze dan een soort overlay dus dat de pagina donker wordt, en een pop-up wordt geopend.
Waar ik mijn tekst in kan zetten, en bijvoorbeeld belangrijke mededelingen.

Dus als ze de eerste keer de site bezoeken, moeten ze een soort dynamisch scherm zien, en de achtergrond moet dan wat donkerder zijn, en dat ze dan kunnen kiezen tussen een uitleg of meteen doorgaan.

Als iemand dat script heeft, zou het mooi zijn.

Alvast bedankt,
Mark
 
Wat je ongeveer zoekt is een cookie check als de gebruiker voor het eerst op de pagina komt (bestaat de cookie, dan is het een terugkerende gebruiker) maar 100% betrouwbaar is zo'n scriptje eigenlijk nooit. Iedere keer dat je een andere browser of pc gebruikt, zul je opnieuw dat ding krijgen.

Kant en klare scripts heb ik verder niet.
 
Wat je ongeveer zoekt is een cookie check als de gebruiker voor het eerst op de pagina komt (bestaat de cookie, dan is het een terugkerende gebruiker) maar 100% betrouwbaar is zo'n scriptje eigenlijk nooit. Iedere keer dat je een andere browser of pc gebruikt, zul je opnieuw dat ding krijgen.

Kant en klare scripts heb ik verder niet.

Hey, Nouja dat is juist ook de bedoeling als je op een andere PC zit dat je het dan krijgt.
Als iemand wel een kant en klaar script heeft, zoals dit wil ik die graag gebruiken ;)

Bedankt voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan