Soort rubber mat om draden onder te leggen voor deur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Heb een dikke dvi kabel, 4 box draden, internet kabel en nog een audio kabel op de grond liggen voor mijn deur. Erg vervelend dat ik telkens op die dure kabels trap!

Ik zoek een soort rubber mat ofzo die je eroverheen kan leggen, kan zelf niets vinden op google. Heeft iemand enig idee of er zoiets bestaat?

Wellicht een stalen lage trapeze achtige balk iets waar ze onder kunnen?

Liever iets breders als een mat maar zo kom ik al een heel eind denk ik. Probleem is ook dat ik hem nergens vast kan zetten. Hoop dat die dikke dvi kabel erin past!

Ga eens vragen bij de bouwmarkt of ze zoiets hebben.

Frees een geul in de vloer en metsel er een goot in zoals de afvoer van douche cabines. Het moet bouwtechnisch wel kunnen. Anders misschien naar de kruipruimte boren en een leiding leggen. De drempel van de deur zou vervangen kunnen worden door een hol exemplaar, zoals een deel van kunststof kozijn dat je met kabels er in dicht kit. Veel meer mogelijkheden zijn er niet want een douche of deur matje op de vloer leggen werd al overwogen. Voor audio en video zijn er trouwens ook zenders en ontvangers.

Ok, ik denk dat je het hebt over een drempel?:
Heb een dikke dvi kabel, 4 box draden, internet kabel en nog een audio kabel op de grond liggen voor mijn deur.

Ik zoek een soort rubber mat ofzo die je eroverheen kan leggen, kan zelf niets vinden op google. Heeft iemand enig idee of er zoiets bestaat?

Ten eerste: Ken je iemand die nog pijp rookt? Leuk om te weten, diens mondstuk is gemaakt van gevulcaniseerd rubber...

Ik denk erover om je drempel te vervangen door een aangepaste versie (custom build). Wat neerkomt op een omgekeerd U-profiel, mijn voorkeur van hardhout.

Even langs de bouwmarkt, hout halen, busje houtlijm, oude drempel verwijderen (bewaren in geval van verhuizing), nieuwe drempel plaatsen. Busje lak optioneel, idem hout-olie...

P.S: Voorhet geval dat, lees dit stukje even goed door, vooral over de drempel:

http://www.deoriental.com/index.php/thaispirithouse/

;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan