soortgelijke programma als accountview

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Hoi,

Weet iemand een ander programma die hetzelfde kan als accountview en die ook makkelijk te bedienen is?

Alvast hartelijk dank :D

Laatst bewerkt:
dank je wel ,maar ik zoek iets wat ik gratis kan downloaden en dat het programma ook hetzelfde als accountview kan

Probeer eens via Google. Gratis boekhoudpakketten zijn er weinig.

Zonder overzicht van wat voor soort boekhouding en werkwijze is het ook onmogelijk gericht een advies te geven. Een inzicht in bijv. aantal boekingen, debiteuren/crediteuren zou al handig zijn. Ook belangrijk is of je bijv. enkel met Nederlandse transacties werkt of ook met buitenlandse en buitenlandse rekeningen.

misschien wel moet kijken of het wat is voor mijn vriendin

het is voor acces 2003 en 2007 gemaakt ,maar met 2010 doet het programma niet goed. Is er nog iets anders?

dank je wel
ik ga er morgen binnenkort na kijken. ik heb hem wel al op me com staan

En... is het daarmee gelukt?

Ik heb het nog niet kunnen testen met me vriendin. We zijn weggeweest en er waren dingen tussendoor gekomen wat voorrang had.
Dank je wel dat je een tijdje heb gewacht en niet gedacht heb met dat is iemand met hij heeft wat hij nodig had en reageert niet meer wat wel gebeurd.

Ik zet me vraag op opgelost ,maar ik weet niet wanneer ik samen met me vriendin ernaar kan kijken vandaar dat ik hem op opgelost zet dat niet andere mensen onnodig kijken in mijn vraagstelling. Ik kom vanzelf wel weer bij je als het nodig is.

Hartelijk dank voor wat je al gedaan heb voor me.

Graag gedaan en neem rustig de tijd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan