• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sorteren kolommen in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog maar een "kick naar boven", dit probleem moet toch op te lossen zijn? :confused: Ook als ik twee gedeeltes uit twee naaste lkaar gelegen kolommen sorteer, wordt de bovenste regel overgeslagen.

Hier doet die het mijn inziens correct. Ik selecteerde de gegevens en werkte via "sorteren en filteren" op de ribbon "start", en koos daarna "Aangepast sorteren ...". Wel zorgen dat er geen vinkje staat bij "De gegevens bevatten kopteksten". Dat laatste zorgt er namelijk voor dat de eerste rij niet meegenomen wordt tijdens het sorteren.

Ik blijf bij mijn vorige post. Ben je zeker dat je dat al gecheckt hebt?

Ik blijf bij mijn vorige post. Ben je zeker dat je dat al gecheckt hebt?

Je hebt helemaal gelijk! Ik moet even eerlijk zijn: ik heb over jouw vorige antwoord heen gelezen, totaal niet opgemerkt. :confused::o

Maar wat ben ik blij met dit antwoord! Eindelijk weer normaal sorteren!:thumb:

Je hebt helemaal gelijk! Ik moet even eerlijk zijn: ik heb over jouw vorige antwoord heen gelezen, totaal niet opgemerkt. :confused::o

Maar wat ben ik blij met dit antwoord! Eindelijk weer normaal sorteren!:thumb:

Dat kan iedereen overkomen. Blij dat ik kon helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan