• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sorteren kopieren en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

renedecombi

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
hallo allemaal

ik heb een vraag ik wil graag een bestand maken waarmee ik bepaalde type aantal kaarten kan invoeren dan komt automatish de datum van wanneer je dat doet wordt ingevuld en dat moet naar een ander blad weggeschreven worden naar een ander blad onder de juiste type kaart het probleem is dat er meerdere gelijke datums word geschreven en dat krijg ik niet goed weggeschreven misschien hebben jullie een oplossing dank je wel alvast
vrg rene

Laatst bewerkt:
Als jij al eens begint met een voorbeeldbestandje te maken, dan kunnen wij je vast verderhelpen.;)

Hallo renedecombi.
Oef. Ik begrijp eruit dat je wellicht dit bedoeld:

Je hebt vele mogelijkheden met sorteren kopieren plakken.

Ik denk dat je een cel moet kopieren. Selecteer de cel, copieer deze dan en plak deze dan ergens in. Je kunt ook de sneltoets gebruiken selecteer een cel dan druk je op Ctrl C
dit is Copieren en dan CTRL V dit is plakken. Niet goed meld je dan maar weer succes ermee. Ik hoop dat je dit bedoeld.

groet Manamana.

goeie morgen

hoe kan je zo'n bestand toevoegen als ik datdoet dan krijg ik zo'n rode uitroepteken erbij en voeg die dat niet toe :confused:

sorrie ik heb nog een vraag over dat uploaden van een voorbeeldbestand ik krijg dat nog niet voor mekaar ik heb het ook ingepakt met rar dat werkt ook niet :(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan