• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sorteren,naar ander werkblad kopieren ne toekennen aan een bepaalde cel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietjekukel

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Sorry ik kan mijn probleem ook niet anders omschrijven.
Wat ik probeer :
Ik ben voor de Personeelsvereniging bezig een programma te maken wat de stand in de competitie automatisch bijhoud.
Hiervoor heb ik op blad 1 een invul blad gemaakt met een macro die de uitslag per avond geeft.
Nu wil ik de eindstand (aantal punten) naar werkblad 2 kopiëren een direct achter de juiste naam laten zetten. En dat dus over tien kolommen (tien kaartavonden)
Het programma moet dus iedere keer een kolom verder de gegevens plaatsen en dan ook nog iedere keer achter de juiste persoon ( dus iedere keer in een andere rij)
En om het nu helemaal spannend te maken, wil ook nog graag een functie invoegen die
de actuele stand automatisch bijwerkt.
Ik hoop zo het probleem een beetje helder te hebben neergezet. Ik kom er niet uit, Hiervoor is mijn Excel en wiskundige kennis te beperkt. Wie kan mij helpen ?:(
Als het goed is ziet het betreffende bestand er als bijlage bij
Vr Groet Piet

Bijlagen

Pietjekukel,

Kijk eens hier, met de zoek functie zijn er meerdere voorbeelden te vinden.

Pietjekukel,

Kijk eens hier, met de zoek functie zijn er meerdere voorbeelden te vinden.

Ik zal me er straks even in verdiepen, wat ik in ieder geval niet nodig heb is de gemiddelde score.

Maar ik zie straks wel even want het is een heel verhaal.

Vooralsnog hartelijk dank en je hoort nog van me

Groet Piet

Ik heb het bestand waar Hoornvan naar verwees aangepast en tevens voorzien van de gegevens uit je bestand.
In het bestand staat in het Avondoverzicht een lijst met namen waar je uit kunt kiezen. Een naam kan niet 2keer gekozen worden.
De avondoverzicht (beste 3, laagste score) worden allen automatisch aangepast.
Indien je op jaaroverzicht klikt, worden de gegevens van de spelers in het werkblad jaaroverzicht geplaatst.
Tevens wordt een kopie gemaakt van het avondoverzicht zodat je altijd een eerdere overzicht kunt terugkijken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Ik heb het bestand waar Hoornvan naar verwees aangepast en tevens voorzien van de gegevens uit je bestand.
In het bestand staat in het Avondoverzicht een lijst met namen waar je uit kunt kiezen. Een naam kan niet 2keer gekozen worden.
De avondoverzicht (beste 3, laagste score) worden allen automatisch aangepast.
Indien je op jaaroverzicht klikt, worden de gegevens van de spelers in het werkblad jaaroverzicht geplaatst.
Tevens wordt een kopie gemaakt van het avondoverzicht zodat je altijd een eerdere overzicht kunt terugkijken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Julli zijn geweldig!!!!!
Heel veel dank voor je geweldige hulp allebei.

Vr Groet Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan