Sorteren op werknemer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Ik vrees dat ik nog één keertje hulp nodig ga hebben bij mijn urenberekening. Ik genereer een rapport: RVA tijdsberekening. Dit rapport doet alles wat ik wens perfect, maar ik zou nu nog graag kunnen sorteren op werknemer. Onder de formulieren bij frmWUcontroleren zit al een voorbeeld, enkel werkt mijn berekening daar niet.

Moest iemand dit even kunnen aanpassen, ik zou erg dankbaar zijn!

Bijlagen

Hallo Ewergreen ,

Zoals ik kan zien is je record source van je rapport gelinkt qry RVA : Tijdberekening

In deze query kan je dan sorteren op bv voornaam .

Als je nu je rapport opent heb als eerste gesorteerd op datum en daarna op naam :thumb:

Groetjes
Dolfke

Klopt wel, maar dan geeft hij nog steeds de andere mensen weer. De bedoeling zou zijn dat ik via mijn form één persoon er kan uithalen, zodat zijn uren etc.. automatisch weergegeven en berekend worden.

Ewergreen,

wat is nu eigenlijk de vraag.

Om het personeel afzonderlijke te kunnen kiezen en zo een rapport op te stellen voor RVA: tijdsberekening

of
dat bij frmWUcontroleren de berekening niet werkt ? :confused:

of allebei een beetje ?

Groetjes

Als ik nu frmUrenControle aanspreek, dan werkt mijn selectie perfect. Echter, het rapport dat dan aangesproken wordt, is niet het laatste, correcte rapport. Ik zou nu graag overstappen op rapport: "RVA: Tijdberekening" i.p.v. op rapport "Rapport Gewerkte Uren".

MAAR rapport: "RVA: Tijdberekening" geeft me nog niet de selectie per werknemer, die ik wel graag zou hebben. Nu is me dat gelukt bij het vorige rapport, maar slaag ik er hier niet in.

Concreet: Ik wil via "frmUrenControle" de selectie zoals hij daar staat toepassen, maar dan uitkomen op "RVA: Tijdberekening".

Ewergreen ,

als je achter knop6 volgende code zet om je report RVA tijdsbereking te openen
Code:
Private Sub Knop6_Click()
    Dim tw As String
    If Not IsNull(van) Then
        tw = "WerkurenDatum>=#" & Format(van, "mm-dd-yyyy") & "#"
    End If
    If Not IsNull(tot) Then
        If Not tw = "" Then tw = tw & " AND "
        tw = tw & "WerkurenDatum<=#" & Format(tot, "mm-dd-yyyy") & "#"
    End If
    If Not IsNull(wn) Then
        If Not tw = "" Then tw = tw & " AND "
        tw = tw & "WerknemersID=" & wn
    End If
    DoCmd.OpenReport "[COLOR="Red"]RVA_Tijdberekening[/COLOR]", acViewPreview, , tw
    End Sub

waarbij enkel in het rood veranderd is van originele code

Verander naam rapport RVA: Tijdberekening wel even naar RVA_Tijdberekening

Werken met spaties zorgt altijd voor problemen

Groetjes
dolfke

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan