Evelthoven
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2006
Goedemorgen,
Hierbij de inhoud van een macro die ik heb opgenomen en handmatig heb aangepast op basis van informatie uit dit forum:
Als ik de macro probeer uit te voeren krijg ik de volgende foutmelding:
Fout 1004 tijdens uitvoering;
De sorteersleutel is ongeldig. Controleer of de sleutel binnen de gegevens ligt die u wilt sorteren en of het eerste vak Sorteren op niet hetzelfde leeg is.
Dan kies is voor foutopsporing en dan is in de macro de bijna laatste regel waarin in staat
.Apply geel.
Ik ben een leek op het gebied van macro's. Kan iemand de code aanpassen/verbeteren?
Alvast bedankt voor alle hulp.
Gr.
Eric
Hierbij de inhoud van een macro die ik heb opgenomen en handmatig heb aangepast op basis van informatie uit dit forum:
HTML:
Sub Sorteren_gegevens()
'
' Sorteren_gegevens Macro
'
'
LastRow = Range("A65535").End(xlUp).Row
Range("A5:G" & LastRow).Select
ActiveWorkbook.Worksheets("Gegevens").Sort.SortFields.Clear
ActiveWorkbook.Worksheets("Gegevens").Sort.SortFields.Add Key:=Range("A5:G" & LastRow), SortOn:=xlSortOnValues, Order:=xlAscending, DataOption:= _
xlSortNormal
ActiveWorkbook.Worksheets("Gegevens").Sort.SortFields.Add Key:=Range("A5:G" & LastRow), SortOn:=xlSortOnValues, Order:=xlAscending, DataOption:= _
xlSortNormal
xlSortNormal
With ActiveWorkbook.Worksheets("Gegevens").Sort
.SetRange Range("A5:G405")
.Header = xlYes
.Orientation = xlTopToBottom
.SortMethod = xlPinYin
.Apply
End With
Range("A6").Select
End Sub
Als ik de macro probeer uit te voeren krijg ik de volgende foutmelding:
Fout 1004 tijdens uitvoering;
De sorteersleutel is ongeldig. Controleer of de sleutel binnen de gegevens ligt die u wilt sorteren en of het eerste vak Sorteren op niet hetzelfde leeg is.
Dan kies is voor foutopsporing en dan is in de macro de bijna laatste regel waarin in staat
.Apply geel.
Ik ben een leek op het gebied van macro's. Kan iemand de code aanpassen/verbeteren?
Alvast bedankt voor alle hulp.
Gr.
Eric