Kan iemand mij helpen met het volgende; Ik heb een excel document waarin ik een tabel automatisch wil vullen op basis van een vaste waarde. Ik heb een file bijgesloten.
Ik wil graag dat op basis van de waarde ingevuld in cel B1 in werkblad Overzicht, automatisch een tabel vullen in het werkblad Overzicht. De data van deze tabel staat in werkblad Basis cel A3 t/m A9.
Dus indien in in cel B1 (Uit) invoer, dan moeten alle gegevens uit het werkblad Basis in de tabel in werkblad Overzicht worden ingevoerd.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, want ik krijg het maar niet voor elkaar?!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Bossie
Ik wil graag dat op basis van de waarde ingevuld in cel B1 in werkblad Overzicht, automatisch een tabel vullen in het werkblad Overzicht. De data van deze tabel staat in werkblad Basis cel A3 t/m A9.
Dus indien in in cel B1 (Uit) invoer, dan moeten alle gegevens uit het werkblad Basis in de tabel in werkblad Overzicht worden ingevoerd.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, want ik krijg het maar niet voor elkaar?!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gr,
Bossie