Hallo beste helpmij-ers,
Ik moet een Macro maken voor een lijst in excel.
In de lijst staan nu voor een bedrijf de totaal aantal uren per project waar de werknemers mee werken (zie bijlage).
Nu moet ik er een macro bij maken die er voor zorgt dat er gebeurt wat je in de bijlage ziet, maar dat hij dan sorteert per achternaam, en niiet per project, omdat een werknemer op een dag met meerdere projecten kan werken.
Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
Het bestand in de bijlage is het bestand waarop de macro al is uitgevoerd.
Zoals je dus ziet, staat alles gesorteerd per priject.
Maar ik wil alles sorteren per achternaam.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Mvg, Jochem
Ik moet een Macro maken voor een lijst in excel.
In de lijst staan nu voor een bedrijf de totaal aantal uren per project waar de werknemers mee werken (zie bijlage).
Nu moet ik er een macro bij maken die er voor zorgt dat er gebeurt wat je in de bijlage ziet, maar dat hij dan sorteert per achternaam, en niiet per project, omdat een werknemer op een dag met meerdere projecten kan werken.
Ik heb al het een en ander geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
Het bestand in de bijlage is het bestand waarop de macro al is uitgevoerd.
Zoals je dus ziet, staat alles gesorteerd per priject.
Maar ik wil alles sorteren per achternaam.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Mvg, Jochem