SOS van absolute beginner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiekefreak

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo,

Ik ben net (lees gisterenavond) begonnen met mezelf, via een cursus, C++ te leren. Ik heb ook Microsoft Visual C++ 2008 gedownload en geïnstalleerd. Maar toen ik mijn eerste "programmaatje" (hoe raad je het; Hello World) wilde "builden", kreeg ik de volgende error...

1>Embedding manifest...
1>.\Debug\experiment1.exe.intermediate.manifest : general error c1010070: Failed to load and parse the manifest. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
1>Build log was saved at "file://c:\Users\Kinderen\Documents\Visual Studio 2008\Projects\experiment1\experiment1\Debug\BuildLog.htm"
1>experiment1 - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Wat heb ik fout gedaan? En vooral... hoe kan ik dat in de toekomst voorkomen?

Alvast bedankt

Wat voor soort programma heb je gekozen aan het begin (Windows GUI, console o.i.d.)? Dit moet namelijk voor het Hello World voorbeeld een consoleprogramma zijn...

Misschien had je ze al gezien, maar er bestaat een soort "getting started" video waarin een en ander verduidelijkt wordt. Ik heb deze video bekeken en daarna het zelf uitgevoerd door dezefde video steeds op pauze te zetten en het na te doen in Microsoft visual.

Hij staat hier
http://msdn.microsoft.com/nl-nl/beginner/bb964629(en-us).aspx
links onder Actions kies
Watch Full Screen Video

misschien heb je er wat aan

groetjes, Anjo

@gast0231 :
euh ik heb "Win32 console application" geselecteerd, zo stond het toch uitgelegd in mijn boek :rolleyes:

@ fsasfsas:
Bedankt, had ik nog niet gezien. Ik zal het direct proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan