Sounblaster live

Status
Niet open voor verdere reacties.

_CompuFreaky_

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
Ik heb net men sounblaster live 5.1 alles geinstaleerd in windows 2000 prof wil ik de pc restarten krijg ik blauw scherm.. elke keer als ik wil restarten sinds ik sounblaster live heb geinstaleerd moet ik nu alles van sounblaster live verwijderen of zijn er ook nog andere manieren ?

Geplaatst door _CompuFreaky_
Ik heb net men sounblaster live 5.1 alles geinstaleerd in windows 2000 prof wil ik de pc restarten krijg ik blauw scherm.. elke keer als ik wil restarten sinds ik sounblaster live heb geinstaleerd moet ik nu alles van sounblaster live verwijderen of zijn er ook nog andere manieren ?
je moet ff de nieuwste driver-packs downloaden...
ik zoek nog ff de link, die zet ik hier zo neer
edit: hier kun je drivers downloaden

Laatst bewerkt:
driver packs

maar is alleen driver update van Met dit pakket voert u een upgrade van Creative Recorder uit naar versie 2.00.34. daar heb ik dus niks aan gewoon een opneem programa dat heeft geen zin als ik dat instaleer...

Re: driver packs

Geplaatst door _CompuFreaky_
maar is alleen driver update van Met dit pakket voert u een upgrade van Creative Recorder uit naar versie 2.00.34. daar heb ik dus niks aan gewoon een opneem programa dat heeft geen zin als ik dat instaleer...
en deze dan? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
driver update

ik heb driver update geinstaleerd er is nix veranderd alleen 1 foutmelding erbij ik heb net in veilige modus sounblaster verwijderd en nu werkt 2000 prof weer goed maar ik wil natuurlijk wel geluid wat kan ik het beste doen....

Misschien moet je ook je zogenaamde 4 in 1 drivers updaten. Hierbij moet je wel goed opletten of ze geschikt zijn voor jou systeem.

Lees meer:

Viaarena 4 in 1 drivers

ik heb nix van via

ik heb al gezegd ik heb niks van via ook geen chipset ervan!. En in windows 98 werkt ie wel goed

Dat zeg ik niet

ik zeg dat ik niks van via heb en jij gaf mij link met wel andere moederborden fabrikanten zoals mijne maar dat geld alleen voor VIA CHIPSETS en ik heb niks van via...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan