Sound Blaster Live! SB0200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter97

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Berichten
36
Hallo,
is er een driver voor de Sound Blaster Live! SB0200 beschikbaar?
Mijn besturingssysteem in Windows7.
Op google heb ik niet veel kunnen vinden.
Misschien jullie :confused:

Alvast bedankt,
Peter
 
Off. wordt deze niet meer ondersteund na xp.
Je zou deze kunnen proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ok, de vraag staat al opgelost, & jackall had je al goed gericht, maar toch even een n.b:

Je moet even controleren of het een echte Creative SoundBlaster of de Dell-versie kaart is. Dat kan aan de hand van het model/typenummer dat op de kaart staat.
In het eerste geval moet je het Sound Blaster Live! - LiveDrvUni-Pack English hebben, anders de (Dell) Driver Install Pack 2. Overigens kan je die ook nog op de site van Dell vinden.

In Windows boven XP moet je dan alle setup's in Compatibiliteitsmodus uitvoeren via RechterMuisKlik <setup.exe>, tabblad Compatibiliteit, aan vinken, & dan XP SP3 selecteren, Toepassen, OK.

P.S: Even mijn archief nagekeken, & dit zijn de driver-pakketten die je nodig hebt:

LiveDrvUni-Pack(ENG).exe (of de Dell-versie)
LiveDrvPack_Patch.exe
MiniDisc1_01_15.exe (optioneel)

Correctie:
In Windows boven XP moet je dan alle setup's in Compatibiliteitsmodus uitvoeren via RechterMuisKlik <setup.exe>, tabblad Compatibiliteit, aan vinken, & dan XP SP3 selecteren, Toepassen, OK.
Moet zijn: In Windows boven XP moet je dan na uitpakken alle setup's in Compatibiliteitsmodus uitvoeren via RechterMuisKlik <setup.exe>, tabblad Compatibiliteit, aan vinken, & dan XP SP3 selecteren, Toepassen, OK.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan