soundbar van dell

Status
Niet open voor verdere reacties.

testoboy

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
ik heb een soundbar van dell maar krijg het niet aan de praat heeft er iemand ook dat en kan hij /zij dat wel aan de praat krijgen?
Hoe

Een soundbar, wat bedoel je daarmee? Wat gaat er precies fout? Windows XP?

ja dat is een speaker dat onderaan het scherm wordt bevestigt

ik weet niet waar ik met een kabel naartoe moet
één kabel naar de soundcard de andere weet ik niet waar een voeding of zo maar dat is er niet bij geleverd
ergens stroom van het scherm,... ik weet het niet

Zit er een handleiding bij? Lees die dan eens rustig door, daar staat vast wel in hoe het moet. Die 'soundbar' is dus van Dell en niet van een ander merk?

:D Nee, een voeding zit er niet bij.
In je Dell monitor zit een uitgang daar staat bij "audio 2V'' Als het goed is moet je daar de 'voedingskabel' op aansluiten.

ja van dell is die soundbar
héhé handleiding veel is dat niet

heb jij dat dan ook zo een soundbar?

Nee, maar er staat op de site van Dell het stroomverbruik van een monitor met en zonder soundbar aangesloten op de '2V' voeding. Ben dus even achter mijn monitor gedoken en daar zit inderdaad zo'n aansluiting naast de analoge ingang van het videosignaal.

313-1935.jpg

Bij mij zit dat niet, zit zeker bij de nieuwere Dells (die van mij i s 2 jaar oud).

Geplaatst door megabit
Bij mij zit dat niet, zit zeker bij de nieuwere Dells (die van mij i s 2 jaar oud).

Nee, volgens mij is het alleen bedoelt voor de nieuwere 17", 19", 20"en 21" TFT schermen (met DVI)
Je kan het er als optie bij kopen, ik vindt het alleen een overbetaald 'speakersetje'

Ok, dat zal het dan wel zijn. Echt goede kwaliteit lijkt me dat speakertje niet.

de sound bar die ik kreeg is voor een ander scherm,dat verklaart dat extra kabeltje.en gelukkig voor mij staat er ook de referentie van de juiste sound bar.dus ik kan gaan omruilen.
bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan