source code kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinsoftware

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
hallo,

ik heb een groot probleem...
ik ben mijn source kwijt van delphi :(
ik heb aleen de EXE file nog... weet iemand hoe ik weer aan mijn source kan komen?

THX, kevinsoftware

nee niet opgelost...
ik heb een nieuwe harddisk. en oude is plijte is er miss iets om de xe te kraaken zodat ik de source kan vinden?

Niet waar.
Ik had vroeger een tooltje dat de exe convert naar de source-code.
Maar deze tool ben ik helaas speculaas kwijt.

Sysax je bedoelt een de-compiler. Helaas krijg je in geen één geval 100% de source code terug. Wat wel handig is aan zo'n tool is dat je kan zien welke functies je gebruikt hebt. Ben bang dat je alles opnieuw moet programmeren en dat je met behulp van de decompiled code het structuur van je exe kan hermaken.

Jeffrey

Laatst bewerkt:
Sysax je bedoelt een de-compiler. Helaas krijg je in geen één geval 100% de source code terug. Wat wel handig is aan zo'n tool is dat je kan zien welke functies je gebruikt hebt. Ben bang dat je alles opnieuw moet programmeren en dat je met behulp van de decompiled code het structuur van je exe kan hermaken.

Jeffrey
Je krijgt wel ongeveer de source-code terug. Maar wel in Assembler. De laagste programmeertaal dat er zo ongeveer is. Duss als ik jou was zou ik gewoon opnieuw het programmaatje bouwen of proberen je harde schijf te laten maken.

GrTz.

Voor allerlei andere mensen hier ook op gaan reageren.
Deze thread is al aardig oud. Het is niet wenselijk deze omhoog te halen (Zie de voorwaarden/regels)

Ik sluit hem dan ook.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan