source file not found D:\Data1.cab

Status
Niet open voor verdere reacties.

orofor

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2001
Uitleg van de situatie:
Tijdens het starten van het programma Metroguide 5 krijg ik deze foutmelding:
Error 1311 source file not found D:\Data1.cab verify that the file exists and that you can access it.

Het installatieproces start normaal op, vraagt om div. instellingen, maar als de voortgangsindicator op 50% staat verschijnt bovenstaande melding.

De leverancier van de software heeft de cd-rom al vervangen, maar ook de nieuwe heeft hetzelfde probleem. Blijkbaar wordt het cab1-bestand niet gevonden ofzo, maar het staat WEL op de cd-rom. Met Winrar is het bestand uit te pakken (het ingenestelde cab11 overigens niet). Winrar heb ik overigens geinstalleerd nadat het probleem optrad, dus het kan niet aan de bestandskoppeling .cab liggen.

Ik had zelf gedacht aan een fout in het installatieprogramma, maar de cd-rom werkt bij de leverancier wel, dat kan het dus niet zijn.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of ervaring met een dergelijk probleem?

Alvast bedankt voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Kopieer de hele inhoud van de CD naar een tijdelijke map op de harde schijf. Leeg de map tijdelijke bestanden (tempmap). Start setup vanaf de harde schijf.

Groetjes,
Bennie

Bedankt voor je reactie.
Met CTRL-A, CTRL-C, CTRL-V gekopieerd en setup uitgevoerd vanaf C:\ . De Setup werkt, maar hij gaat vragen om de oorspronkelijke disc. Kun je dit faken?

Dat zou ik niet weten. Staan er in de map op de harde schijf evenveel bestanden als op de CD? En is de totale bestandsgrootte ook EXACT hetzelfde?

Groetjes,
Bennie

Terugsturen met de mededeling dat ook de 2e cd et niet doet. Wellicht dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan