Sp 2 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogerDeeder

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
59
Hoi ik heb nog steeds n groot probleem met sp 2 plaatsen op de pc van mijn zusje t is een pentium 4 2700 mhz.
er zijn drie partities c d en e op c stond windows die heb ik netjes leeggemaakt (geformateert) en toen XP sp1 geinstaleert van orginele cd, toen windows er helemaal op stond heb ik meteen SP 2 ook vanaf een orginele cd geinstaleert en na die instalatie leek alles nog goed.
Maar na t netjes weer opstarten kan ik gewoon me aanmelden maar dan blijft ie hangen.
ik kom windows niet in.
Ik heb toen deze stappen nogmaals heraald dus windows op schone partitie c genaamd en heb dan wer t zelfde probleem.
Wie weet mischien wat t probleem is?.
Ik heb sp 2 zonder probleem op die manier bij mijn pc geinstaleert een p4 e 3200 mhz op asus !.
Ik hoop wat te horen, ik heb nu n boze zusje :-(.
Groetjes Roger.
 
Mijn Exscuzes voor t dubbel plaatsen van t bericht , ik was wat te impulsief :confused:
Ik ben inmiddels ook iets verder gekomen met t probleem, vandaag weer de pc opgestart en aangemeld en opeens na 2 minuten zag ik wel een buro blad en hij heeft t 3 uur gedaan tot nu net en liep toen weer vast dus muisaanwijzer was bevroren en naar taakbeheer ging ook niet:evil:
Me zusje is van ellende naar dr vriend met werkende pc gegaan pppffff.
zou t niet de bios kunnen zijn ?.
of iets wat ik nog niet weet of zo?.
Groetjes Roger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan