SP 2 uitpak + installatie probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter eger
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Ik heb de servicepack 2 via de cdrom uitgepakt ,halverwege het uitpakken stopt het uitpakken vanwege een beschadigd bestand, vervolgens in de veilide modus uitgepakt , dat ging probleemloos, maar is alles wel goed uitgepakt op deze wijze ?
Hoe start je de installatie van deze update ? want dat gaat niet vanzelf na het uitpakken

Waar heb je ze uitgepakt? Daar staat een bestand setup.exe als het goed is.

In veilige modus kan geen kwaad.

Zorg ervoor voor dat je PC virus- en spywarevrij is!

Geplaatst door XP_PC
Waar heb je ze uitgepakt? Daar staat een bestand setup.exe als het goed is.

In veilige modus kan geen kwaad.

Zorg ervoor voor dat je PC virus- en spywarevrij is!

ik heb internetkabel eruit vanaf begin installatie,
geen virussen of spyware;
de bestanden worden naar c:/eabc enz. uitgepakt maar ik kan die map of dat bestand nergens terugvinden laTER en ook via zoeken naar bestanden vind ik geen zinnige setup bestanden

Uuhm.. Verborgen bestanden en mappen even weergeven?

Pak hem anders eens uit naar je bureaublad.

Geplaatst door XP_PC
Uuhm.. Verborgen bestanden en mappen even weergeven?

Pak hem anders eens uit naar je bureaublad.

Je kunt niet aangeven waar heen je uitpakt dat gaat automatisch naar volgens mij verschillende locaties op de c-schijf

:confused: wacht even, bedoel je nou dat het Service Pack al geïnstalleerd is dan?

Want uitpakken gaat naar één plek.

Geplaatst door XP_PC
:confused: wacht even, bedoel je nou dat het Service Pack al geïnstalleerd is dan?

Want uitpakken gaat naar één plek.

ik kan met zoekoptie echt geen zinvol exe bestand vinden.
Normaliter gaat hetuipakken over in een setup wizard, maar het uitpakken brak bij mij af, daarna in veilige modus uitgepakt, dat lukte, maar de wiuzard durfde ik niet door te laten lopen vanwege die veilige modus(bang dat de uitwerking gebrekkig zou zijn. Nu zoluist toch maar weer eens uitgepakt via normaal opstarten en ja hoor nu verloopt het uitpakken prima de setup wizard loopt totdat.....de melding volgt dat sp 2 niet geïnstalleerd kan worden door mogelijk een foutieve productcode;wat nu?

Geplaatst door eger

dat wilde ik nou net niet horen, maar goed bedankt voor je info!

Sorry maar andere soort antwoorden mag ik je hier niet geven :).

Succes ermee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan